Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه فرمانداری شهرستان قشم، در ابتدای پیام محمد محمدحسینی آمده است: تاسوعا و عاشورا، نماد مسوولیت پذیری و عمل به تکلیف از سوی انسان‌هایی است که به مقام خلیفه الهی نایل شدند و حماسه‌ای ماندگار را برای رهایی مظلومان از ظلم و ستم جباران، در تاریخ بشریت به یادگار گذاشتند و دلبستگی و تعظیم تاسوعا و عاشورا، آشکار ساختن آبرو از درون آدمیست که روح خدا بر آن دمیده و دلبسته پاکی و درستی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این پیام تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی آورده است: بی گمان؛ گرد هم آمدن حولِ حماسه امام حسین علیه السلام به رغم تفاوت‌های آشکار در رنگ، لباس، فکر و سلیقه، نصیب دل‌هایی می‌شود که پرتوی از حق باوری و حق طلبی در وجودشان روشن مانده است.

فرماندار قشم در این پیام می افزاید: خداوند سبحان را به وجود توفیق سعادت و فرصت رهروی از سید الشهدا (ع) و یاران با وفایش، شکرگزارم و ضمن تسلیت این ایام حزن و اندوه، از عاشقان پاک باخته مکتب ایثار و شهادت، طلب دعای خیر برای بهره‌مندی بیشتر از فضائل این روزهای بزرگ و سرنوشت ساز دارم.

برچسب‌ها ماه محرم اباعبدالله الحسین تاسوعای حسینی عاشورای حسینی قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم اباعبدالله الحسین تاسوعای حسینی ماه محرم اباعبدالله الحسین تاسوعای حسینی عاشورای حسینی قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی شدید به «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی این رژیم حمله کرد.

لاپید در این سخنان تاکید کرد: اسراییل به گروگانی در دستان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است. وزیری که سابقه کیفری دارد در برابر دفتر نخست‌وزیر می‌ایستد و وی را در خصوص پیامدهای عدم اجرای آنچه دیکته می‌کند، تهدید می‌کند.

رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بن گویر به تمام جهان و کشورهای منطقه می‌گوید که نتانیاهو ضعیف است و زیر دست او کار می‌کند.

لاپید با تعجب از تداوم کار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: باور آنکه هنوز بن گویر به صورت فوری برکنار نشده، سخت است.

کد خبر 6093492

دیگر خبرها

  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس