Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:51:37 GMT

1200 تن ماهی از بوشهر به خارج صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۲۷۷۸

1200 تن ماهی از بوشهر به خارج صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مرتضی بحرانی مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در تیرماه امسال بیش از هزار و ۲۰۰ تن انواع آبزیان از استان بوشهر صادر شد، که عمده آبزیان استان به کشور‌های امارات، چین، قطر، روسیه، ترکیه، تایلند، بنگلادش، مالزی، اسپانیا، تایوان، عمان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای انجام امور صادراتی هزار و ۲۷۴ تن انواع آبزیان، برنامه‌های نمونه برداری و انجام آزمایش‌های لازم انجام شده است.

بحرانی افزود: در این مدت بیش از ۱۱۰ هزار رأس دام بومی و صنعتی بر علیه بیماری‌ها واکسینه شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در تیرماه امسال ۱۴ هزار و ۶۲۸ مورد عملیات نظارت بهداشتی و بازدید توسط گروههای بازرسی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماهی صادرات بوشهر دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیویورک رد بولز به میدان رفت و موفق شد با درخشش مسی و لوئیس سوارز با نتیجه پرگل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد علاوه بر تک گلی که برای آنها به ثمر رساند، پنج پاس گل هم برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کند تا نقش بسیار مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کرده باشد.

به این ترتیب این ستاره آرژانتینی توانست رکورد بسیار جذاب و خاصی را در این بازی به نام خودش به ثبت برساند. او حالا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال است که توانسته است از تاثیرگذاری روی ۱۲۰۰ گل در طول دوران فوتبالش عبور کند.

این بازیکن تا به حال در ۱۰۵۸ دیدار در سطح ملی و باشگاهی به میدان رفته است و رکورد دست نیافتنی ۸۳۳ گل و ۳۷۲ پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است که آماری باورنکردنی و شاید دست نیافتنی به نظر می‌رسد و بعید است که بازیکنی بتواند به زودی این رکورد را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد