Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم زمان با عاشورای سید و سالارشهیدان مراسم عزاداری ظهر عاشورا همراه با قرائت زیارت ناحیه مقدسه پس از اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا  با نوای آیت الله میر باقری در مدرسه علمیه دارالشفاء قم  برگزار خواهد شد.

زیارت «ناحیه مقدسه» سوگنامه تأثرانگیز و مرثیه سوزناک امام مهدى (عج) براى جد بزرگوارش حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشوراست که عاشقان و شیفتگان اهل بیت در روز عاشورا و غیر آن زمزمه‌اش مى‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این زیارت با درود بر پیامبران و اهل بیت پیامبر اکرم (ص) و امام حسین (ع) و یاران باوفایش در کربلا آغاز می‌شود. آنگاه به شرح اوصاف و کردار حضرت پیش از جنگ، زمینه‌های جنگ، شرح شهادت و سختی‌های ایشان، و عزادار شدن همه هستی می‌پردازد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیارت ناحیه مقدسه محرم ۱۴۰۱ ظهر عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا