Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:51:44 GMT

فاجعه در اولدترافورد؛ هیچ چیزی عوض نشده! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۲۹۶۲

فاجعه در اولدترافورد؛ هیچ چیزی عوض نشده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در اولین هفته لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای برایتون بود. اریک تن هاخ، سرمربی جدید این تیم، کریستیانو رونالدو را نیمکت قرار داد و تیمش را بدون این فوق ستاره پرتغالی روانه زمین کرد. اما یونایتد در 45 دقیقه نخست نمایش بسیار ضعیفی از خود ارائه نداد و در روزی که قادر به خلق موقعیت گلزنی چندان مهمی روی دروازه برایتون نبود، دو بار مغلوب گلزنی پاسکال گروس شد تا با شکست روانه رختکن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 30 این مسابقه بود که دنی ولبک از سمت چپ محوطه جریمه منچستریونایتد حرکت کرد و هیچ بازیکنی مزاحم نفوذ او نشد. در نهایت ارسال عرضی و زمینی این بازیکن با گذر از مقابل مدافعان تیم میزبان، در سمت مقابل به پاسکال گروس رسید و این بازیکن به راحتی و بدون مدافع یارگیر موفق شد دروازه خالی شیاطین سرخ را باز کرده و داوید دخیا را مغلوب کند. ضعف مفرط خط دفاعی تیم اریک تن هاخ در این صحنه مشخص بود.

در دقیقه 40 برایتون به گل دوم نیز دست یافت. ضدحمله تند و تیز این تیم باعث شد سولی مارچ در گوشه سمت راست محوطه جریمه یونایتد صاحب فرصت شد. ضربه این بازیکن با عکس العمل داوید دخیا همراه بود، اما توپ در سمت مخالف به پاسکال گروس رسید و این بازیکن باز هم به راحتی دروازه را باز کرده و گل دوم را به ثمر رساند. گروس با زدن دو گل از شروع فصل گذشته در اولدترافورد، بیش از مارکوس راشفورد و جیدون سانچو(هر کدام یک گل) در این ورزشگاه در لیگ برتر گلزنی کرده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد

محمود کلهر بازیکن و مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی آینده تیم برابر سپاهان اعتقاد دارد که این بازی برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و اگر آن ها در این بازی برنده شوند، قطعا در 5 بازی آینده خود در مسابقات لیگ کشورمان هم برنده خواهند شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

محمود کلهر در مورد پرسپولیس و کورس قهرمانی لیگ برتر می گوید:

با این پیش فرض یعنی کسب 18 امتیاز برای پرسپولیس در 6 بازی آینده، من تصور دارم و به این تصورم ایمان دارم که استقلال امتیاز از کف خواهد داد و در ادامه مسابقات لیگ برتر، این پرسپولیس است که برنده می شود و قهرمان مسابقات خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبل تعویض های اشتباهی انجام داد و من اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان تیم مثل مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازیکن هایی هستند که حضورشان در ترکیب تیم 90 دقیقه ای است و این بازیکنان هر لحظه در میدان تاثیرگذار هستند. یعنی هر دقیقه ای که آن ها در زمین نیستند پرسپولیس شانس گلزنی کمتری خواهد داشت.

کلهر درباره امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس اظهار داشت: 

علی رغم این که این بازیکن در اوقات قانونی و در ضربات پنالتی کم تجربگی کرد، باید بگویم می توان باز هم روی او حساب کرد و در فصل آینده هم می تواند به عنوان دروازه بان دوم بازی کند و باید این را در نظر گرفت که بیرانوند غیرقابل جایگزین، گاهی مثل امروز دچار مصدومیت خواهد شد.

 

کلهر برای بازی های این هفته لیگ برتر، برد پرسپولیس برابر سپاهان و مساوی استقلال برابر تراکتور را پیش بینی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ