Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@01:23:33 GMT

نیمکت‌نشینی علیرضا جهانبخش در هفته نخست

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۳۰۶۷

نیمکت‌نشینی علیرضا جهانبخش در هفته نخست

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا جهانبخش که علی‌رغم شایعات زیاد مبنی بر جدایی از فاینورد تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفت و در تمرینات و مسابقات تدارکاتی پیش‌فصل برای این تیم به میدان رفت، اکنون در نخستین بازی فصل نیز در ترکیب این تیم حضور ندارد و نیمکت‌نشین است.

تیم فوتبال فاینورد در نخستین مسابقه فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اردیویزی هلند و در حالی که علیرضا جهانبخش را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در ورزشگاه گلره‌دوم مقابل ویتسه، تیم ششم سال گذشته قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش که در فصل قبل لیگ اردیویزی هلند ۲۷ بار به میدان رفت و توانست چهار گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد، سال گذشته را با حضور ثابت در دو مسابقه پایانی به پایان رساند، اما حالا دوباره مقابل ویتسه نیمکت‌نشین شده است.

ستاره ایرانی فاینورد که در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل نیمکت‌نشین بود و از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت، در دو دیدار رفت و برگشت سال گذشته برابر ویتسه جزو نفرات اصلی تیمش قرار داشت، اما امروز روی نیمکت حضور دارد.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش تیم فوتبال فاینورد علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟