Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:53:59 GMT

وظیفه شناسی پلیس مانع آتش سوزی خودرو در طبس شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۳۲۵۰

وظیفه شناسی پلیس مانع آتش سوزی خودرو در طبس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ مریمی با اعلام عدم وقوع آتش سوزی در طبس گفت: مأمور پلیس راهور طبس هنگام کنترل ترافیک در اطراف هیئت‌های عزاداری این شهرستان یک خودرو که دچار حریق و آتش سوزی شده بود را نیز مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه این مأمور وظیفه شناس بلافاصله موضوع را به آتش نشانی اطلاع داد؛ تصریح کرد: مأمور پلیس در ادامه پس از حضور مأموران آتش نشانی با کمک رسانی به مأموران اطفاء حریق از سوختن خودرو و سرایت آن به دیگر خودرو‌های پارک شده در محل جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مریمی اظهار کرد: مالک خودرویی که دچار آتش سوزی شده بود و همچنین همسایگان محل از عملکرد به موقع پلیس در پیشگیری از آتش سوزی تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس ادامه داد: این گونه اقدامات خداپسندانه افسران پلیس در جای جای کشور پهناورمان کم نیست و مطمئنا در نزد خداوند تبارک و تعالی نیز اجری اخروی و معنوی به همراه دارد.

انتهای پیام/4905

منبع: فارس

کلیدواژه: پیشگیری از آتش سوزی فرمانده انتظامی شهرستان طبس سرهنگ مریمی مأمور وظیفه شناس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مراغه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان با تعقیب و مراقبت لازم یک خودروی پراید را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی مراغه گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ فارسی گفت: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه