Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، سردار محمدرضا فلاح‌زاده در پنجمین یادواره شهید مدافع حرم فرمانده نابغه مرتضی حسین‌پور شلمانی فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون در گلزار شهدای شلمان با بیان اینکه در طول تاریخ مردم این منطقه به شیعه خدمت زیادی کردند، اظهار کرد: علما و امثال میرزاکوچک خان‌ها از جمله مبارزانی بودند که سر مقابل دشمن خم نکردند و رشیدانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تولد امام حسین (ع) همراه با گریه پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) بود، گفت: امام حسین در طول عمر زندگی خود، همه سختی‌ها و دشمنی‌ها علیه پیامبر و پدر و مادر خود دید و همه آن‌ها را شاهد بود و همه بیعت‌ها و بیعت شکنان را نیز دید و در جنگ‌های زیادی همراه با پدرش بود. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه هدف امام حسین (ع)، احیای سنت پیامبر و امر به معروف و نهی از منکر بود، افزود: دشمنان اسلام زور و خشنونت را جایگزین اسلام رئوف و مهربانی و اسلام محمدی کرده بودند ولی اهالی کوفه و مکه و غیره امام حسین را در عمل یاری نکردند و اندک افرادی با امام در کربلا بودند. 

فلاح‌زاده با بیان اینکه چندین سال بعد پیروان یزیدیان به دنبال همان اهداف، دست به تخریب قبور ائمه و فتنه علیه اسلام کردند، تصریح کرد: اگر امام و انقلاب اسلامی نبود، صدام با همکاری دیگر کشورهای همراه خود از تهران عبور می‌کرد و از مرز خراسان نیز می‌گذشت و آنچه که مدنظر داشته بودند را در کشور پیاده می‌کردند ولی مردم امام خود را شناختند و در دوران دفاع مقدس، ذلت را نصیب صدام و هم پیمانانش کردند. 

وی با بیان اینکه آمریکا با نیروسازی در منطقه اقدام به تخریب کشورها از جمله سوریه و عراق، یمن و دیگر کشورهای اسلامی با ایجاد داعش کردند، گفت: داعش در مقطعی به حرم حضرت زینب و امام حسین رسیده بودند و در دسترس تک تیراندازهای داعش بود ولی دلدادگان امام حسین (ع)، به مصاف دشمنان خدا رفتند و آن‌ها را عقب راندند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه در مقابله با داعش یک بار دیگر اردوگاه علویان در مقابل اردوگاه امویان قرار گرفته بود، افزود: داعش عهد بسته بود که حرم حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) را با خاک یکسان کند و برای خود حکومت جهانی در نظر گرفته بود ولی با پیروان امام حسین (ع) روبرو شدند و اجازه وقوع کربلای دیگری ندادند و داعش را نابود کردند.

فلاح‌زاده با بیان اینکه یکی از دلاورانی که مقابل داعش ایستاد و فرمانده میدان بود شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی ملقب به حسین قمی بود، تصریح کرد: حسین قمی یکی از چهره‌های درخشان سپاه بود که فرماندهی وی در جبهه مقاومت موجب بازگشایی مسیر آزادسازی نبل و الزهرا و حلب و غیره شد. 

وی با بیان اینکه شهید حسین‌پور از جمله افرادی بود که در مناطق مختلفی از سوریه و عراق نقش داشت و تاریخ و برگ زرینی را در تاریخ سپاه اسلام ثبت کرد، گفت: شهید قمی در فتح سدالوعر، آزادسازی سامرا و منطقه بیجی و بوکمال نیز نقش داشت و نگذاشت دست داعش به حرمین عسگریین برسد. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بیان کرد: همه شهیدان ما افتخارشان به این است که پیرو امام حسین (ع) هستند و به تعبیر حاج قاسم سلیمانی، همه ملت امام حسین (ع) هستیم و هیچ وقت دست از جهاد و مبارزه با دشمنان خدا دست بر نمی‌داریم. 

فلاح‌زاده همچنین خطاب به رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایش در چند دهه گذشته افزود: اگر در گذشته رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین را قتل عام می‌کردند و صدای مردم مظلوم به جایی نمی‌رسد و مردم را از سرزمین واقعی خود بیرون می‌کردند ولی امروز دیگر آن روز نیست. 

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت، حماس و حزب الله بر شما سایه افکنده‌اند و بارها رژیم صهیونیستی را ذلیل و شکست داده اند، گفت: رژیم صهیونیستی بارها در جنگ‌های چند روزه، ۲۲ و ۳۳ روزه مقابل حماس و حزب الله شکست خورده‌اند و جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از پا نخواهند کشید و آن روز، زمان آتش‌بس در اختیار نیروهای جبهه مقاومت خواهد بود. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه سلام فرمانده پیوندی را بین امت ایجاد کرد، تصریح کرد: سلام فرمانده، مهدی را در دل‌های جوانان و نونهالان امت زنده کرد و این سرود انقلاب و دفاع از انقلاب برای نسل جوان زنده و اطاعت از ولی فقیه و ارزش‌های متعالی الهی را زنده و ما را به یاد امام زمان، شهدا، علما و دیگر بزرگان می‌اندازند و یاد همه آن‌ها را زنده کرد.

به گزارش فارس، شهید مرتضی حسین‌پور (حسین قمی) ۱۶ مردادماه ۱۳۹۶ در حین عملیات مستشاری در خاک سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید حسین پور شهید مرتضی حسین پور شلمان حسین قمی جبهه مقاومت داعش نابودی داعش حاج قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی جبهه مقاومت امام حسین فلاح زاده حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها علیه جمهور اسلامی کند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار علی فدوی ظهر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه ۹۲ کشور دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، اظهارکرد: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا دائم به شکست‌های خود در مقابل ایران اسلامی اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیف‌مان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

سردار فدوی با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، تصریح کرد: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را برعهده گرفتند و هنوز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند حتما تا الان این رژیم کودک کش امروز نبود.

وی افزود: این اقدامات در غزه علیه جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد و فقط جبهه حق می تواند چنین عمل کند.

وی ادامه داد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم غیرقانونی، اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق عنوان کرد: با وجود اینکه امپراطوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور همه جانبه این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه پر قدرت توسط مردم بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است. اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، تاکید کرد: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و در واقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهن‌مان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، اما شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی اظهارکرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت در راه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیرمعصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یاد شده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت(س) خود را شفاعت کند.

فدوی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هر لحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد:هم اکنون ما شاهد عزت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.۴۵ سال است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران هر کار کردند شکست خوردند. دشمن ما دائم اعتراف کرده که در طول این مدت حتی یک پیروزی در مقابل ایران بدست نیاوردیم و این بخاطر پایداری، صبر و استقامت ملت ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت کمی که دارد ۲۰۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تا به تکلیف خود عمل کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • بیا در آغوشم؛ به یاد «حسین بختیاری» که بهار پر کشید