Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را به دوستداران حضرتش در جهان به ویژه کارکنان فولاد هرمزگان تسلیت گفت. - اخبار بازار -

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را به دوستداران حضرتش در جهان به ویژه کارکنان فولاد هرمزگان تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به گزارش روابط عمومی فولاد هرمزگان،در پیام عطاالله معروفخانی آمده است:
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
همه ساله با فرا رسیدن ماه محرم،ماه پیروزی خون بر شمشیر،ماه ریخته شدن خون پاک شهیدان کربلا،جوششی تازه در رگ‌های تاریخ ایجاد می‌شود و عاشقان و دلباختگان مکتب حسینی و حق‌طلبان عالم را بیش از پیش عاشق و تشنه محبت اهل بیت می‌کند.
عاشورا کامل‌ترین و جامع‌ترین صحنه مقابله کفر با ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که اثرات این تقابل در همه ابعاد تاریخ و شئون زندگی شیعیان و آزادگان ریشه دوانیده است و عاشورا حماسه‌ای بسیار بزرگ بوده که درک واقعی آن از اندیشه‌های انسان مادی غیر ممکمن است.
اینجانب فرا رسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان و تاسوعا و عاشورای حسینی را به عموم دوستداران و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت در جهان به ویژه کارکنان مجموعه فولاد هرمزگان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.امیدوارم به تاسی از مکتب حسینی،در راه اعتلای این مکتب قدم برداریم و همگی جزو رهروان آن حضرت و شیعیان راستین باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاسوعا و عاشورای حسینی فولاد هرمزگان فرا رسیدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه