Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@22:42:38 GMT

الکسیس سانچز در آستانه انتقال به مارسی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۳۵۴۶

الکسیس سانچز پس از فسخ قرارداد با اینتر، در انتقالی آزاد راهی مارسی می شود.

الکسیس سانچز، مهاجم 33 ساله شیلیایی اینتر به زودی پیراهن مارسی را بر تن خواهد کرد.

طرفداری | به گزارش RMC، انتقال الکسیس سانچز به مارسی هفته آینده نهایی می شود. این بازیکن 33 ساله ابتدا طبق توافق با نراتزوری، قرارداد خود با اینتر را فسخ می کند و سپس در انتقالی آزاد راهی مارسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکسیس سانچز قراردادی دو ساله تا تابستان 2024 با مارسی امضا خواهد کرد. دستمزد این مهاجم شیلیایی در مارسی سالانه حدوداً 3 میلیون یورو خواهد بود. با اضافه شدن الکسیس سانچز به جمع بازیکنان مارسی، این باشگاه امیدوار است بتواند حداقل یکی از مهاجمان خود را بفروشد تا دستمزدهای پرداختی اش را متعادل کند.

اخبار داغ 

صحبت های تلخ بلاژویچ؛ عمرم تمام شده و به زودی می میرم! گل مهدی طارمی به ماریتیمو (پورتو 1-0 ماریتیمو) وین رونی: اگر اخبار درست باشند، منچستریونایتد باید به کریستیانو رونالدو اجازه جدایی دهد کریستوف گالتیه: وقتی مسی لبخند می زند، تمام تیم لبخند می زند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الکسیس سانچز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک ۲۰۲۴ با تدابیر امنیتی شدید به فرانسه رسید

 مشعل المپیک ۲۰۲۴ تحت تدابیر شدید امنیتی وارد فرانسه شد.

به گزارش تسنیم، کشتی بادبانی «بِلِم» فرانسه حامل مشعل بازی‌های المپیک 2024 پس از سفر 12 روزه دریایی از بندر پیرئوس یونان به مارسی رسید.

این کشتی یک اثر تاریخی قرن نوزدهمی محسوب می‌شود که نخستین سفر خود را در سال 1896 انجام داد. کشتی فرانسوی در ابتدا سفرهایی به برزیل برای انتقال کاکائو داشت، سپس به یک کشتی تفریحی و پس از جنگ جهانی دوم به یک کشتی آموزشی تبدیل شد. در سال 1984 نیز کشتی بِلم به عنوان یک اثر تاریخی معرفی شد.

مشعل المپیک پس از ورود به مارسی باید تقریباً تمام فرانسه را در مسیری از پیش آماده شده طی کند تا در نهایت در روز افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 به پاریس برسد.

در این باره و بنا به دلایل امنیتی، مقامات فرانسوی چندین مسیر جایگزین برای حرکت مشعل المپیک در نظر گرفته‌اند.

مشعل المپیک روز سه‌شنبه 28 فروردین در محوطه باستانی المپیا در یونان طی مراسمی و با حضور مقامات سیاسی و ورزشی از جمله رؤسای جمهوری یونان و فرانسه روشن شد و سپس سفر 5 هزار کیلومتری خود را آغاز کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدیدترین واکنش پرتغالی‌ها به انتقال طارمی به اینتر
  • مدیر اینتر: رافائل لیائو به انتقال به اینتر نزدیک بود اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ با تدابیر امنیتی شدید به فرانسه رسید
  • مدیر اینتر: در آستانه تمدید قرارداد نیکولو بارلا هستیم
  • پائز لبخند را به چهره این بازیکن برگرداند!
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله