Web Analytics Made Easy - Statcounter

فناوری نسل پنجم اینترنت تنها به معنای سریع شدن اینترنت همراه کاربران نخواهد بود بلکه بیشتر به آن معنی است که افراد حالا می‌توانند گجت‌ها و دستگاه‌های بیشتری را همواره به اینترنت متصل نگه دارند. یک خانه هوشمند و یک اتومبیل خودران از مواردی هستند که با استفاده از فناوری 5G می‌توانند به‌طور مدام به اینترنت وصل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گستردگی این فناوری در جهان را می توانید در تصویر فوق مشاهده نمایید.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر اینترنت اخبار فناوری اخبار مرتبط آیا می توانیم از اطلاعاتمان در اینترنت محافظت کنیم؟ ۱۴۰۱/۵/۱۴ ۷۵۰ هزار سرپرست خانوار برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کردند ۱۴۰۱/۴/۲۱ نهایی شدن «لیست سفید» اینترنت کودکان ۱۴۰۱/۴/۲۰ اگر گوشی اندرویدی را به روز رسانی نکنیم چه اتفاقی می افتد؟ ۱۴۰۱/۵/۱۶ چگونه پیام اینستاگرامی را بخوانیم اما فرستنده متوجه نشود؟ ۱۴۰۱/۵/۱۶ ۷ ترفند جذاب در گوشی های اندروید که تا به حال نمی دانستید ۱۴۰۱/۵/۱۵ آخرین ویدیو ها آخرین جزئیات از مذاکرات وین ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۲۰:۳۴ واکنش گردشگران خارجی به عزاداری محرم + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۹:۰۰ ۴ رکورد شخصی و دست نیافتنی در جهان فوتبال ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۸:۳۴ نوحه خوانی به زبان ترکی در فیلم سینمایی مشهور + ویدیو ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۷:۱۲ مراسم پرشور تاسوعا در حسینیه اعظم زنجان + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۶:۵۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۱:۲۶ در کدام قسمت از جهان فناوری ۵G به کار گرفته شده است؟ ۲۱:۱۳ جاده کندوان فردا یک طرفه می شود ۲۰:۵۶ برگزاری آیین نخل گردانی در کرج + عکس ۲۰:۳۴ آخرین جزئیات از مذاکرات وین ۲۰:۲۵ ابرثروتمندان دنیا کجا زندگی می کنند؟! ۲۰:۲۰ دانلود تمام دفترچه های انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ + لینک ۲۰:۱۶ اعمال شب عاشورای حسینی ۲۰:۰۶ ادعای منابع غربی و عربی: آتش‌بس از ساعت ۲۰ ۱۹:۵۳ آخرین جزییات بیمه دانشجویی تامین اجتماعی ۱۹:۳۱ رابطه بین سرطان و طول عمر چگونه است؟ ۱۹:۲۶ امیرعبداللهیان: آژانس با فاصله گرفتن از موضوعات انحرافی موضوعات باقیمانده پادمانی را به طور کامل حل و فصل کند ۱۹:۱۰ مرفهان بیشترین بهره را از یارانه‌ پنهان می‌بردند اما با واقعی شدن قیمت‌ها یارانه به محرومان پرداخت می‌شود ۱۹:۰۰ تلاش برای حل ادعاهای پادمانی و رفع تحریم ها ادامه دارد ۱۹:۰۰ واکنش گردشگران خارجی به عزاداری محرم + فیلم ۱۸:۵۲ ۷ ترفند خواندنی برای رهایی از گرما در تابستان ۱۸:۴۳ ۷ درسی که آدم‌ها یک عمر طول می کشد تا بیاموزند! ۱۸:۳۴ ۴ رکورد شخصی و دست نیافتنی در جهان فوتبال ۱۸:۱۰ درخواست فوری یک هوادار از طارمی ۱۸:۰۱ حکم حبس ابد برای ۴ عامل ترور سردار سلیمانی ۱۷:۵۱ چند پیشنهاد متفاوت برای نذری دادن ۱۷:۳۹ چطور جلوی فرار مالیاتی را بگیریم؟ ۱۷:۳۷ کدام کشورها بیشترین تولید گندم را دارند؟ ۱۷:۳۰ چرا قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار اجرا نمی شود؟ ۱۷:۲۰ شمر بن ذی الجوشن، دایی حضرت عباس (ع) بوده است؟ ۱۷:۱۲ نوحه خوانی به زبان ترکی در فیلم سینمایی مشهور + ویدیو ۱۷:۰۶ چرا برق در خوزستان قطع شد؟ ۱۶:۵۲ واکنش فوری اسکوچیچ به نقل قول جنجالی ۱۶:۵۰ مراسم پرشور تاسوعا در حسینیه اعظم زنجان + فیلم ۱۶:۴۰ دیدار امیرعبداللهیان با کمیسیون امنیت ملی مجلس ۱۶:۳۸ راز خوشمزه و خوش عطر شدن قیمه نذری + دستور پخت خورش قیمه جا افتاده و مجلسی ۱۶:۱۹ روسیه از پیشرفت در مذاکرات وین خبر داد ۱۶:۱۶ روز چهارم مذاکرات برای احیای برجام در وین ۱۶:۱۲ بحران ماشین آلات معدنی با ادامه ممنوعیت واردات ۱۵:۵۰ بورس و برجام؛ واکنش شاخص کل به توافق احتمالی چگونه خواهد بود؟ +نمودار ۱۵:۳۹ مخفی کردن الماس داخل سکه ۱ دلاری + فیلم ۱۵:۲۵ چه شد که قاره های امروزی بدین شکل درآمدند؟ + فیلم ۱۵:۲۱ اگر گوشی اندرویدی را به روز رسانی نکنیم چه اتفاقی می افتد؟ ۱۵:۱۱ مراسم عزاداری تاسوعا در حرم امام (ره) + عکس ها ۱۴:۵۱ تردد کامیون در تهران ممنوع شد ۱۴:۴۸ تلاش های میمون مهربان برای نجات بچه گربه + فیلم ۱۴:۴۶ آخرین آمار کرونا در ایران / ۶۳ نفر فوت شدند ۱۴:۳۹ شرکت های هواپیمایی اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را ندارند ۱۴:۲۸ روایت رهبر معظم انقلاب از شفا گرفتن فرزند مرحوم الهی قمشه ای + فیلم ۱۴:۰۵ فروش گوشت قرمز از پرداخت عوارض و مالیات معاف شد ۱۴:۰۰ دختر ملک الشعرای بهار درگذشت ۱۴:۰۰ قیمت لپ تاپ ایسوس چند؟ (جدول مشخصات) ۱۳:۴۳ چگونه پیام اینستاگرامی را بخوانیم اما فرستنده متوجه نشود؟ ۱۳:۳۴ سینه زنی محسن رضایی در یوم‌ العباس زنجان + عکس ۱۳:۲۸ شهید ایرانی واقعه کربلا که بود؟ ۱۳:۱۳ ناصر حجازی در مراسم عزاداری محرم + عکس اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینترنت اخبار فناوری فیلم ۱۴ ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی در جهان اسلام تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در دیدار با رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، با اشاره به اهمیت توسعه پژوهش در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و مستندسازی پژوهشی با توجه به تحریم‌ها و چالش‌های مختلف موجود، توسعه یافته است.

وی، اقدامات عملیاتی و کاربردی در حوزه پژوهشی و فناوری را در پیشبرد اهداف این حوزه ضروری خواند و با تاکید بر اهمیت گام برداشتن در مسیر توسعه دانش  و مقالات علمی، از روند افزایشی تعداد مقالات و تحقیقات علمی در مجموعه سلامت فارس با شیب معناداری خبر داد.

رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) نیز در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز را ریشه تنومند حوزه علمی استان و کشور معرفی و بر تلاش برای افزایش همکاری و اقدامات مشترک این موسسه با مجموعه سلامت فارس تاکید کرد.

سید احمد فاضل‌زاده از برگزاری ۱۵ نشست مشترک مسئولان موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) با مراکز عالی علمی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و بر تداوم نشست مشترک با محوریت مشارکت داده‌ها و تبادل تجربه‌ها، دانش و علم تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در این حوزه، گزارشی از معرفی فعالیت‌های موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) با محوریت رصد و پایش وضعیت علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس ارائه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام