Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: شکست آمریکا در خاورمیانه مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی است.

سردار پاسدار حسین نجات عصر یکشنبه در مراسم یادواره شهدا و یادمان سیل زدگان روستای مرزداران فیروز کوه که با حضور سردار ذوالقدر فرماندهان سپاه سیدالشهدا، محسن منصوری استاندار تهران و فرمانداران شهرستان‌های فیروزکوه، رباط‌کریم و ورامین برگزار شد با اشاره به اینکه احیا و حفظ نام شهدا ادامه مسیر شهید و شهادت است اظهار داشت: راه و مسیر شهدا با روشنگری باید برای جوانان تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجات با بیان اینکه شکست آمریکا در منطقه مقدمه شکست و نابودی رژیم صهیونیستی است گفت: امروز ایران یکی از مقتدرترین و مستقل‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و طب چهار دهه اخیر در عرصه‌های مختلف علمی خوش درخشیده است.

جانشین قرارگاه ثارالله بیان داشت: پیشرفت‌های نظامی ایران و شکست‌های پی در پی آمریکا و اسرائیل در منطقه به خوبی نمایانگر قدرت ایران اسلامی است./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فردو از افتخارات استان قم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو اظهار کرد: روستای فردو به رغم وجود شهدای والامقام از افتخارات استان قم می‌باشد.

معاون معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به تبیین فرهنگ شهادت به زبان هنر تاکید داشته‌اند.

وی ابراز کرد: دشمن راهبرد ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی را پیش گرفته است، فلذا تبیین مفاهیم شهادت و ایثار برای جوانان ارجح می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و وی بر این امر اهتمام جدی دارد.

کد خبر 6088764

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند