Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@00:53:34 GMT

یوونتوس برای جذب داویده فراتزی وارد عمل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۳۹۵۰

هافبک جوان تیم ملی ایتالیا در رادار یوونتوس دیده می‌شود

داویده فراتزی یکی از نام‌هایی است که مدیریت یوونتوس اعتقاد دارد می‌تواند ترکیب تیم الگری را تقویت کند. 

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پس از مصدومیت شدید پل پوگبا، یوونتوس بار دیگر برای تقویت خط هافبکش به تکاپو افتاده است. بیانکونری برای تکمیل خط هافبکش می‌خواهد یک هافبک رجیستا (بازی‌ساز جلوی مدافعان) یا متزالا (باکس‌توباکس تهاجمی) به‌خدمت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه اول یوونتوس برای پست رجیستا، لیاندرو پاردس است که در اولین هفته لیگ فرانسه در ترکیب پاری سن ژرمن خوش درخشید. برای پست متزالا نیز مدیران بیانکونری، داویده فراتزی از ساسولو را در نظر دارند. 

یووه تماس‌های اولیه برای خرید فراتزی، هافبک 23 ساله تیم ملی ایتالیا را با ساسولو برقرار کرده تا شرایط را ارزیابی کند. با وجود گام‌های ابتدایی یوونتوس برای جذب داویده فراتزی، میلان هم پس از مصدومیت ساندرو تونالی مقابل ویچنزا جویای وضعیت این هافبک ساسولو شده است. روسونری در نظر دارد فراتزی را با انتقالی قرضی همراه با حق خرید اجباری جذب کند. 

اخبار داغ 

صحبت های تلخ بلاژویچ؛ عمرم تمام شده و به زودی می میرم! گل مهدی طارمی به ماریتیمو (پورتو 1-0 ماریتیمو) وین رونی: اگر اخبار درست باشند، منچستریونایتد باید به کریستیانو رونالدو اجازه جدایی دهد کریستوف گالتیه: وقتی مسی لبخند می زند، تمام تیم لبخند می زند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داویده فراتزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری

کالافیوری مقصد بعدی خود را انتخاب کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، با وجود دریافت پیشنهاد از تاتنهام و بایرلورکوزن، انتخاب خود را انجام داده و قویا خواهان انتقال به یوونتوس است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ کالافیوری تمایلی به خارج شدن از سری آ ندارد. او تمام پیشنهادهای خارجی را نادیده می گیرد تا مسیر انتقال خود به یوونتوس را هموار کند. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است. در تورین این باور ایجاد شده که پس از آغاز همکاری با تیاگو موتا، کالافیوری نیز همراه این سرمربی جوان راهی بیانکونری خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • آخرین گل پاول ندود با پیراهن یوونتوس (3 می، 2009) / فیلم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • بازدید ادگار داویدز از محل تمرین تیم زیر 19 ساله های یوونتوس / فیلم
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!