Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بانوان هندبال ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی به میزبانی قونیه در یک بازی یک طرفه با نتیجه ۴۳ بر ۶ مقابل افغانستان به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان ایران از همان ابتدا بازی را در دست گرفتند و فرصت گلزنی را به بازیکنان افغانستان ندادند و همان طور که پیش‌بینی می‌شد در پایان توانستند یک پیروزی با اختلاف گل بسیار کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار گروه B نیز تیم دیدار تیم‌های آذربایجان و کامرون با نتیجه ۱۰ بر صفر به سود آذربایجان اعلام شد.

بدین ترتیب ملی‌پوشان ایران در پایان روز نخست رقابت‌های هندبال بانوان در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی در صدر جدول رده‌بندی گروه B ایستادند.

اما در گروه A نیز ازبکستان با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ مقابل سنگال به پیروزی رسید و ترکیه نیز ۵۱ بر ۱۰ بنگلادش را شکست داد.

در ادامه رقابت‌های تیم ملی بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی ملی‌پوشان ایران روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران با کامرون مصاف می‌کنند و روز پنجشنبه ۲۰ مرداد از ساعت ۱۸:۳۰ رو در روی آذربایجان قرار خواهند گرفت.

ترکیب تیم ملی بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی را هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن‌پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیثه نوروزی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، الناز قاسمی، مهربان بدوی، مژگان قهرمانی، شقایق ظفری و ستاره رحمانیان تشکیل می‌دهند.

ملی پوشان ایران با حضور مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج انز‌هایی (مشاور فنی)، مونتسرات پوچه‌دیاز (مربی)، طاهره مبری (سرپرست) و نسترن ابریشم‌کار (پزشکیار) به عنوان کادر فنی عازم قونیه شده اند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی قونیه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال افغانستان بازی های همبستگی کشور های اسلامی ملی پوشان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود با ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.  

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.  

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.  

صنعت مس کرمان با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.  

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی