Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:28:11 GMT

صدور ۱۵۰ مجوز برپایی ایستگاه صلواتی در قم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۴۲۶۳

صدور ۱۵۰ مجوز برپایی ایستگاه صلواتی در قم

مهدی اصفهانیان مقدم،معاون خدمات شهری شهردار قم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی ۳ هزار نیروی مجموعه مدیریت شهری قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تاکنون حدود ۱۵۰ مجوز ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر قم صادرشده است.

او بیان کرد: از ابتدای ماه محرم طرح جهادی «علمداران خدمت» با شعار " نجات اهل عالم با حسین است"، آغاز شده و خدمات‌رسانی مجموعه مدیریت شهری قم در این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهردار قم با اشاره به فضاسازی مناطق هشتگانه با همکاری هیئت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی گفت: فضاسازی‌های محیطی شهر قم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و حال و هوای محرم، عاشورا و تاسوعا نمایان است.

او عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از یک ماه قبل از ماه محرم، بازدید‌های ایمنی از وضعیت مساجد، تکایا و هیئات مذهبی را آغاز کرده بود که با رفع برخی نقاط آسیب‌پذیر تاکنون مورد خاصی از مباحث ناایمنی در بین مساجد، حسینیه‌ها و سایر محل برگزاری محافل عزاداری مشاهده نشده است.

اصفهانیان مقدم گفت: برای مدیریت مطلوب پسماند‌های شهری نیز ۲۶۰ دستگاه خودروی مکانیزه خدمات شهری، تعدادی زیادی مخازن فان و کارتن پلاست در سطح شهر و در نزدیکی ایستگاه‌های صلواتی، مساجد و تکایا استقراریافته‌است.

معاون خدمات شهری شهردار قم تصریح کرد: برای بهبود سیما و منظر شهری نیز جمع‌آوری متکدیان و دست‌فروشان از هسته مرکزی شهر انجام و تاکنون موردی در خصوص این قبیل آسیب‌ها مشاهده نشده است.

او موفقیت مجموعه مدیریت شهری را مرهون مشارکت‌های مردمی دانست و تاکید کرد: در راستای حفظ نظافت و تنظیف شهر فرهنگ‌سازی و رغبت شهروندان در خصوص مدیریت پسماند نسبت به گذشته متفاوت شده و علاوه بر آن در هر شیف کاری ۷۰۰ نیروی شهرداری قم مشغول خدمات‌رسانی میدانی در سطح شهر هستند.

اصفهانیان مقدم با اشاره به عمق علاقه و ایمان نیرو‌های شهرداری قم در خدمت به زائران و سوگواران حسینی، تصریح کرد: بسیاری از نیرو‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل، فضای سبز و آتش‌نشانی قم به‌صورت جهادی و بدون اینکه تکلیفی داشته باشند به‌صورت خودجوش مشغول خدمات‌رسانی هستند. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم ۱۴۰۱ ایستگاه صلواتی خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، اهالی روستای حسین آباد بخش باغ صفای شهرستان سرچهان، دو سالی است پیگیر لغو فعالیت معدن سنگی هستند که معتقدند علاوه بر پوشش گیاهی منطقه؛ دامداری و کشاورزی شان را هم نابود می‌کند.
با وجود پیگیری‌های متعدد، گویا زور بهره برداران به خواسته اهالی این روستا می‌چربد.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما برای چندمین بار این موضوع را پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد