Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@19:32:55 GMT

"هالند" رکورد آگوئرو را تکرار کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۴۳۲۷

'هالند' رکورد آگوئرو را تکرار کرد

"ارلینگ هالند" مهاجم نروژی منچستر سیتی با دو گلی که در دیدار برابر وستهام به ثمر رساند، رکوردی که پیش از این سرخیو آگوئرو با پیراهن سیتیزن‌ها به نام خود ثبت کرده بود،را تکرار کرد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از اسپورت ، منچستر سیتی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را با پیروزی آغاز کرد.

مدافع عنوان قهرمانی که مهمان استون ویلا بود با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو گل فیروزه‌ای پوشان را در این بازی ارلینگ هالند نروژی به ثمر رساند.

خرید جدید سیتی با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، رکوردی را که پیش از این سرخیو آگوئرو با پیراهن سیتیزن ها به نام خود ثبت کرده بود، تکرار کرد.

هالند به همراه آگوئرو تنها بازیکنان تاریخ باشگاه منچستر سیتی هستند که در بازی ابتدایی خود با پیراهن این تیم موفق به دبل شده‌اند.

خرید گران قیمت سیتی، به همراه "پاتو" تنها بازیکنان در تاریخ لیگ برتر انگلیس هستند که در نخستین بازی خود پنالتی گرفته‌اند و خودشان هم آن را تبدیل به گل کرده‌اند.

این مهاجم نروژی در تابستان با ۵۱ میلیون پوند راهی منچستر سیتی شد تا شاگرد گواردیولا شود.

او در دیدار قبلی سوپر جام برابر لیورپول نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و انتقادهای زیادی را به دنبال داشت اما در بازی امشب با دو گلی که به ثمر رساند ارزش های بالای خود را نشان داد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ارلینگ هالند

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ارلینگ هالند ثمر رساند منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد

سرمربی منچستریونایتد یکی از آنهایی بود که به خاطر عملکرد فوق العاده جیدون سانچو، زیر سوال رفت. 

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و کریستال پالاس قرار است روز دوشنبه در استادیوم سلهرست پارک مقابل هم قرار بگیرند. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش پیش از این بازی حرف زد. 

عملکرد سانچو مقابل پاری سن ژرمن

بگذارید این گونه بگویم، او دیروز خیلی خوب بازی کرد و همانطور که قبلا گفتم، بازیکن خیلی خوبی است. سانچو دیروز نشان داد چرا منچستریونایتد او را خریده و همچنین ارزش بالایی برای منچستر یونایتد دارد، که خبر بسیار خوبی است. به همین خاطر خوشحالم. برای جیدون و عملکردش دیروز خوشحالم و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

درباره نقل و انتقالات

قرار نیست شاکله اصلی تیم رو بفروشیم، این شایعات قطعا شوخی هستند! هر تابستان، 200 بازیکن به منچستریونایتد لینک می شوند و خبر می آید که ما همه بازیکنای تیم را به فروش می رسانیم. شما تیتر می زنید و مسئولیت این تیتر را با نحوه تیتر زدن خودتان به عهده می گیرید. 

لیگ اروپا به جای لیگ قهرمانان اروپا

قطعا روی بودجه تیم تاثیر خواهد گذاشت، اما مطمئنم منچستر یونایتد همچنان تیم و باشگاه بسیار جذابی است. مطمئنم که خیلی از بازیکن ها از بازی کردن برای منچستر یونایتد خوشحال می شوند.

مصدومان منچستریونایتد

مک تومینای این هفته با ما تمرین نکرده اما قرار است شنبه در تمرین حاضر شود. برونو فرناندز هنوز وضعیت مشخصی ندارد و رشفورد هم هنوز بهبود نیافته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد