Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

جنایات رژیم صهیونیستی در روزهایی که بیش از هر زمان دیگر با شهادت قرین است ما را بهتر به یاد این جمله امام خمینی می اندازد که می فرمود، «خون بر شمشیر پیروز است». 

و این فریاد سید الشهدا را بیش تر در دلها زنده می کند که «إنّی لَا أرَی المَوتَ إلاّ سَعادَةً وَ لَا الحَیاةَ مَعَ الظّالِمینَ إلاّبَرَماً».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک این اولین شقاوت و آخرین جنایت اسرائیلیان نبوده است، اما می تواند به همه یادأوری کند که اضمحلال ستم در مکتب پیامبر(ص) و اهل بیت مکرمش(ع) جز از مسیر سرخ عاشورا ممکن نیست. خدای متعال به برادرانمان در جهاد اسلامی پیروزی و نصرت عطا فرماید و شهیدانشان را با حسین بن علی(ع) محشور دارد. 

سید حسن خمینی

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امام خمینی رژیم صهیونیستی سید حسن خمینی فلسطین حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر یکشنبه تجمع دانشگاهیان دانشگاه‌های استان سمنان در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.

خانواده بصیر و آگاه دانشگاه‌های استان سمنان ضمن ابراز نفرت مجدد از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، کنشگری شجاعانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اقدام بشردوستانه‌شان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تحسین کرده و سرکوب وحشیانه آنان توسط دولت‌های غربی مدعی آزادی به ویژه آمریکای جنایت‌کار را به شدت محکوم می‌نماید.

کد خبر 6091168

دیگر خبرها

  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان