Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از به قتل رسیدن چهارمین مسلمان در ایالت نیومکزیکوی آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به این موضوع واکنش نشان داد. 

بر این اساس، بایدن در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: من از این اتفاق عصبانی هستم و این قتل ها من را اندهگین کرد. من بی صبرانه منتظر گزارش تحقیقات در این زمینه هستم و با خانواده قربانیان ابراز همدردی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت من با قدرت در کنار جامعه مسلمانان ایستاده است. 

پلیس نیومکزیکوی آمریکا اعلام کرد در طول ۹ ماه گذشته ۴ مرد مسلمان در بزرگترین شهر این ایالت به قتل رسیدند که هر ۴ آن‌ها برای نژاد و مذهب‌شان کشته شدند.

به گزارش رویترز، یک مقام پلیس شهر در این باره گفت: «دو نفر در ده روز گذشته در شهر البوکرکی نیومکزیکو کشته شدند و احتمال قوی هست که قتل این ۴ نفر مرتبط با قتل یک مهاجر افغان در ماه نوامبر باشد.»

همچنین گفته می‌شود هر ۴ این افراد بدون هیچ هشدار قبلی کشته شدند و پلیس با استناد به نشریه سانتافه گفت: «یک وجه مشترک بسیار قوی بین هر ۴ این مقتول‌ها هست و آن هم نژاد و دین آنهاست. این قتل‌ها به احتمال زیاد مرتبط با تیراندازی به محمد احمدی ۶۲ ساله در پارکینگ یک سوپرمارکت و کافه حلال است. ما تاکنون ترسی به این اندازه در جامعه خود را تجربه نکردیم.»

به تازگی پایگاه اینترنتی فارن افرز در مطلبی به بررسی علل وقوع شمار بالای تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا پرداخت و نوشت که بیشتر مناطق آمریکای لاتین مانند آمریکا از سلاح گرم اشباع شده است و تفنگ‌های سبک نظامی نقش مهمی در خشونت‌های مسلحانه دارند.

اما گفته می‌شود احتمال تیراندازی جمعی در آمریکای شمالی نسبت به آمریکای لاتین بیشتر است. به تازگی سلسله قتل‌ها در بوفالو، نیویورک، و اووالده، تگزاس که به فاصله ۱۰ روز انجام شد باعث ایجاد وحشت در جامعه آمریکا بود که به فاصله بسیار کمی با آن تیراندازی‌های دیگری در هایلند پارک، ایلینوی و گرینوود، ایندیانا گزارش شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن امریکا قتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • عکس | خانم ژیلا صادقی، سفر به آمریکای لعنتی، نوش جونت! صفا باشه
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین