Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3127/ تبرک لحظاتمان با شهیدفرشاد ترابی

پدر عزیزم! امیدوارم به خاطر شهادت من هیچوقت و در هیچ حال گریه و ناراحتی نکنید و همیشه شکر را به جا آورید که این توفیق را به شما وارد که در جمع خانواده شهدا باشید، از یاوران صمیمی امام زمان(عج) باشید. پدر عزیزم فرزندت را که در راه یاری دین خدا که به دست دشمنان ناپاک دین به شهادت رسید، حلال کنید و از تمام اهالی محل و آشنایان برایم حلالیت بطلبید.

پدر عزیزم خودت فکر کن که چرا امام حسین(ع) با یاران پاک خود در صحرای کربلا به شهادت رسیدند و عاشقانه جان به جان آفرین تسلیم نمودند؛ برای این که دین مبین اسلام و شریعت خاتم‌الانبیاء در خطر بود و حسین با شهادت خود اسلام را زنده کرد و من و دوستان شهید دیگرم همه از یاوران صمیمی حسین هستیم که مردانه قدم برای دین خدا برداشتیم و در راه حفظ اسلام جان خود را به معشوق دل خود تقدیم نمودیم.

پدر و برادران و خواهران عزیزم فراموش نکنید که قرآن در مورد شهدا می فرمایند که «و لا تحسبن الدین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» گمان مبرید آنها که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌برند پس شاکر خدا باشید همیشه برای پیروزی اسلام و طول عمر امام عزیز ظهور حضرت حجت(ع) دعا کنید و از خدای مهربان بخواهید که مرا با حسین و یاوران پاکش محشور گرداند.

بدانید این راهی که من رفتم به حق بود و هست پس شما نیز برای یاری دین و برداشتن اسلحه به زمین افتاده برادرتان در این راه قدم گذارید و ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین را لبیک گویید و از یاران خالص امام زمان باشید خدانگهدار همه شما عزیزان.

ای خواهران عزیزم! حجاب خود را حفظ فرمایید که چادر سیاه شما از خون من ضربه بیشتری بر قلب دشمن وارد می‌کند و فرزندانی برای یاری قرآن پرورش دهید.

انتهای پیام/ 89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: وصیتنامه شهید شهید همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • درگذشت پدر شهید میرداداشی
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)