Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه کره شمالی مدعی است از اواخر ژوئیه ۲۰۲۲ هیچ مورد جدیدی از ابتلا به کرونا نداشته اما رسانه دولتی کره شمالی امروز (دوشنبه) گزارش کرد، دولت پیونگ یانگ قرار است در هفته‌های پیش رو دو نشست کلیدی شامل بررسی سیاست ضد اپیدمی کرونا در کره شمالی برگزار کند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری رویترز، مجمع عالی خلق کره شمالی هفتم سپتامبر ۲۰۲۲ به بررسی قانون توسعه روستایی و مسائل مربوطه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست درباره کرونا در حالی برگزار می‌شود که کره شمالی اخیرا اعلام کرده بود که تمامی بیماران با تب بهبود یافته و با انتشار این خبر به نخستین موج از پاندمی کرونا از زمان تایید انتشار آن در اواسط مه سال جاری میلادی پایان داد.

کره شمالی هرگز تایید نکرده که چه تعداد از ساکنان این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اما اعلام کرده که حدود ۴.۷۷ میلیون بیمار به تب به طور کامل بهبود یافته و ۷۴ تن نیز از اواخر آوریل سال جاری میلادی درگذشتند.

پارلمان کره شمالی به ندرت جلسه تشکیل می‌دهد و معمولا برای تایید تصمیمات حزب حاکم کارگر اقدام می‌کند.

شبکه خبری رسمی کره شمالی "KCNA" همچنین گزارش کرد، این تصمیم برای برگزاری نشست پارلمان در جلسه عمومی کمیته دائمی حزب حاکم کره شمالی گرفته شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کره شمالی ، کرونا در جهان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کره شمالی کرونا در جهان کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است