Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@03:05:25 GMT

عکس/ استوری جنجالی علی کریمی در ماه محرم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۳۴۵

عکس/ استوری جنجالی علی کریمی در ماه محرم

آفتاب‌‌نیوز :

علی کریمی، بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس به داشتن زبان سرخ معروف است. او از زمانی که ابتدا در کانال تلگرامی و سپس در اینستاگرام فعالیت‌هایش را گسترده کرده، بی‌پرواتر از قبل نسبت به مسائل اجتماعی و تا حدودی سیاسی جبهه گرفته است.

استوری‌های آتشین زیادی از علی کریمی وجود دارد که در رخ‌داد‌های اجتماعی، فعالیت ضعیف مدیران و مسئولان ایرانی را زیر سوال برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار به یادآوری باشد باید به چند هفته گذشته برگشت که مدیریت بحران سیل در ایران حسابی بحث‌برانگیز شد. علی کریمی هم در همان روز‌ها رو به گذاشتن چند استوری بحث‌برانگیز آورد؛ از اینکه مسئولان تعمدا خودشان را با عکاس به گل و لای حاصل از سیل می‌اندازند گرفته تا گذاشتن پستی احساسی برای قربانیان این حادثه. او کمی قبل‌تر هم با یک استوری تند به رامبد جوان و برنامه خندوانه تاخت که اسم وریا غفوری را به طرز ناشیانه‌ای سانسور کرده بودند.

باوجود چنین مسائلی، این پایان کار نیست؛ به گزارش فرارو، علی کریمی در تازه‌ترین اقدامش در اینستاگرام، استوری‌ای را منتشر کرده که طعنه و کنایه تندی به رفتار عده‌ای خاص است. او نوشته «میلیارد‌ها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد ...» کریمی در ادامه کلمه «التماس» را هم نوشته و ۳ تا نقطه جلوی آن گذاشته تا مشخص شود احتمالا منظورش التماس تفکر است! استوری جدید علی کریمی در شرایطی تبدیل به بحثی جدید شده که به نظر می‌رسد او ریخت و پاش‌های میلیاردی برای نذری دادن را زیر سوال برده و اشاره‌ای به نذری‌های معمول و خرد نداشته است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی کریمی نذری ماه محرم علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

به گزارش ورزش‌سه، مرحوم محمود حریری چهره نامدار و تاثیرگذار فوتبال رفسنجان بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان بوده که نقطه پيوند تاريخى فوتبال دو شهر رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود و در یکی از آرامگاههای قدیمی شهر رفسنجان مدفون است.

محرم نويدكيا كاپيتان و سرمربى سابق سپاهان كه هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد حالا به نوعی نماد مشترك فوتبال رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود.

ویدئو: 331447

سرمربی مس پس از دیدار با اعضای خانواده مرحوم حریری در رفسنجان گفت:«ما سپاهانی‌ها خودمان را مدیون آقای حریری می‌دانیم و چیزهای زیادی در خصوص ایشان شنیده‌ایم. این شخصیت بزرگ فوتبال رفسنجان تاثیر قابل توجهی در فوتبال اصفهان داشته و به نوعی پدر معنوی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. ایشان نقطه اشتراک فوتبال در دو شهر رفسنجان و اصفهان هستند که باشگاه سپاهان را تاسیس کردند و زحمات زیادی برای فوتبال شهر رفسنجان کشیدند. بسیار خوشحالم که امروز در این شهر و در کنار مزار چنین شخصیتی حضور دارم.»

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان