Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر داریوش تقیلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،  ضمن تسلیت سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته پایگاه ها و کارکنان اورژانس برای ارائه خدمات به عزاداران و زائران حسینیه اعظم زنجان خدمات ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به ترافیک و حضور گسترده عزاداران و محدودیت های تردد آمبولانس برای اولین بار سه دستگاه موتورلانس اختصاصی اورژانس در دسته های حسینیه و زینبیه بکارگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس استان زنجان ادامه داد: اورژانس هوایی استان نیز آماده ارائه خدمات بوده و اتوبوس آمبولانس این مرکز با قابلیت امدادرسانی به حوادث مصدومان متعدد احتمالی در آماده باش است.

تقی لو افزود: تعداد هشت دستگاه آمبولانس جهت پوشش مراسم دسته حسینیه اعظم زنجان در نقاط مختلف جانمایی شد و چهار تیم پیاده متشکل از  سه کارشناس فوریت های پزشکی در مسیر عبور دسته عزاداران حسینیه اعظم زنجان بصورت سیار خدمت رسانی کرد.

گفتنی است، جانمایی استاندارد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در این استان، کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از استانداردهای کشوری و مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت های شهری و جاده ای به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها منجر شده است.

برچسب‌ها ماه محرم حسینیه اعظم زنجان سازمان اورژانس کشور مراسم عزاداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم حسینیه اعظم زنجان سازمان اورژانس کشور ماه محرم حسینیه اعظم زنجان سازمان اورژانس کشور مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) با مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی اتفاق افتاد و ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت که بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از مصدومان به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر دیگر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • حال و هوای حسینیه اعظم زنجان در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان