Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استانداران ایلام و کربلا تاکید کردند همکاری استان های کربلا و ایلام موجب ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زوار می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر «حسن بهرام نیا» در دیدار با «نصیف الخطابی» استاندار کربلا، با تقدیر از کشور دوست، همسایه و مسلمان عراق به ویژه از مسئولان استانهای همجوار و زوارپذیر کشور عراق از جمله استاندار واسط و استاندار کربلا، با عنوان این مطلب که اربعین محور وحدت و نقطه اتصال ملت های مسلمان و جهان است، گفت: کربلا مرکز و قلب زوار سراسر جهان اسلام است و خدمت به زوار اربعین حسینی افتخاری بس بزرگ برای همه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در ادامه با تقدیر از دکتر «مجتبی کریمی»، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا که در زمینه زیرساخت ها، ارتباطات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای ارتقای دو کشور ایران و عراق تلاش می کنند، گفت: تشکیل حکومت اسلامی در کشور یک نقطه عطف در برای پیوند مسلمین در ایام اربعین حسینی و ارائه خدمت به زوار است و آنرا به فال نیک می گیریم.

وی  گفت: دشمنان مسلمانان از برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی در کشور عراق ناراحت هستند و سعی می کنند این کنگره عظیم را در که واقع بزرگ اجتماع مسلمین جهان است را کم رنگ کنند اما به لطف خدواند متعال و عنایات حضرت امام حسین(ع) و با حمایت دولت جمهوری عراق و استاندار محترم کربلا، الحمدالله تا کنون نتوانسته اند نقشه شیطانی خود را پیاده کنند.

بهرام‌نیا در با عنوان این مطلب که حضرت امام حسین(ع) شما را انتخاب کرده است که در خدمات رسانی به زوار عتبات مقدسه و اربعین حسینی حضور داشته باشید، اضافه کرد: این خدمت رسانی لیاقت می خواهد که خداوند تبارک و تعالی، این توفیق را نصیب شما کرده است.

وی با تقدیر از خدمات ارزنده «نصیف الخطابی» استاندار کربلا، گفت: بنده مجددا بر دعوت از استاندار کربلا برای سفر به استان ایلام تاکید می کنم که به همراه هیئت همراه به استان ایلام به عنوان میزبان سفر کنید و برای شما آرزوی توفیق و سلامتی داریم.

« نصیف الخطابی» استاندار کربلا، با بیان اینکه همکاری استان های کربلا و ایلام موجب ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زوار می شود، گفت: به دعوت استاندار ایلام به استان ایلام برای ایجاد تعاملات بیشتر سفر خواهم کرد.

استاندار کربلا در ادامه ابراز امیدواری کرد که ارتباطات و همکاری های بیشتری در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بین دو استان ایلام و کربلا صورت گیرد، گفت: این رابطه و همکاری ها با همراهی‌های سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا می تواند وسعت پبدا کرده و توسعه یابد که در نهایت خدمات بیشتری به زوار ارائه شود.

وی با بیان اینکه ما آمادگی خود را برای پذیرایی ارائه خدمات به زوار ایرانی و غیر ایرانی از تمام کشورهای دوست و مسلمان برای زیارت عتبات مقدسه و اربعین حسینی اعلام می کنیم، گفت: تلاش می کنیم که تمام امکانات و خدمات برای زوار فراهم شود و در خدمت زوار باشیم و امید است که با اقدمات انجام شده خدمات بیشتری به زوار هم در دهه اول محرم و هم اربعین حسینی ارائه گردد.

نصیف الخطابی ادامه داد: ما بعد از دهه اول محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی سفری به مشهد مقدس و تهران خواهیم داشت و تفاهم نامه و هماهنگی های در راستای همکاری دو جانبه صورت می گیرد و امید است که این تعاملات منجر به همکاری های مشترک و تفاهم نامه های همکاری منجر شود.

وی افزود: بعد از زیارت اربعین حسینی و خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی، بر اساس دعوتی که استاندار ایلام برای سفر به این استان داشته است، را با جان دل می پذیریم و به این استان با همکاری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا سفر خواهیم کرد و برای استاندار ایلام و هیئت همراه آرزوی موفقیت می کنیم.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز در این دیدار گفت: امروز به حول و قوه الهی، شهر کربلا در میزبانی از زوار اربعین حسینی به خوبی عمل می کند و بحث هایی مانند مبلمان شهری در این شهر مورد توجه قرار گرفته است و مواردی مانند جمع آوری زباله و حتی تسفیه آب در دستور کار قرار دارد.

«مجتبی کریمی» افزود: همکاری های میان استان های مرزی به ویژه استان های بین جمهوری اسلامی و کشور عراق و استان کربلا بسیار مهم است و استاندار کربلا از این موضوع حمایت می کنند و استاندار ایلام نیز از اینکه ایشان، از ایلام بازدید داشه باشند استقبال می کند.

وی با تقدیر از مهمانوازی مردم و مسئولان استان کربلا در پذیرایی و خدمات رسانی به زوار، خاطرنشان کرد: از استاندار ایلام که راه طولانی را برای حضور در کربلا طی کردند تشکر می کنم و امید است که این تعاملات و علاقه مندی های هر چه بیشتر شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام اربعين حسيني پياده روي اربعين سرکنسول جمهوری اسلامی ایران استاندار کربلا استاندار ایلام اربعین حسینی خدمات بیشتر استان ایلام ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در نخستین نشست اعضای ستاد اربعین حسینی استان گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی استان معین ایلام است و جمعی از زائران از استان مرکزی به مقصد کربلا عبور می کنند، باید تمهیدات لازم برای اعزام و میزبانی از زائران را در مسیر رفت و برگشت داشته باشیم.

نظری افزود: دستگاه‌ها در این نشست نسبت به وظایف خود آگاهی بهتری پیدا کردند و مکلف شدند موکب‌ها را در مسیر تردد زائران در استان و نیز در مرز مهران براساس نیازسنجی و جانمایی ستاد اربعین و ستاد عتبات عالیات استان سامان دهند. همچنین محلی برای رعایت ملاحظات امنیتی و ترافیکی در یک ساختار برنامه ریزی شده انجام شود تا زائران بتوانند از ظرفیت موکب‌ها بهتر استفاده کنند.

غلامی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان هم گفت: این ستاد با سازماندهی موکب‌ها خدمات دهی به زائران در استان از شهرستان زرندیه تا شهر توره را بر عهده دارد و در شهرستان‌های مختلف در این مسیر حدود ۳۰ موکب و از مرز مهران تا مسیر سامرا، کاظمین، نجف تا کربلای معلی ۵۲ موکب به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

پارسال بیش از ۶۳ هزار زائر از استان مرکزی به سفر معنوی اربعین اعزام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست