Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی شاهقدمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خیرین، نیکوکاران، دفاتر مراجع عظام تقلید، اماکن و بقاع متبرکه، صاحبان صنوف و صنایع و مدیران استان همیشه و در تمام مناسبت ها همراه بهزیستی و حامی جامعه هدف این سازمان هستند.

وی افزود: در چهار ماهه نخست امسال، ۵۰ میلیارد ریال کمک های مردمی به مراکز بهزیستی استان همدان دریافت شده که ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محبان سرور و سالار شهیدان در ایام سوگواری محرم و صفر با نذورات، اطعام، قربانی و توزیع سبدهای غذایی نیازمندان را یاری می کنند، گفت: بهترین محل برای انجام این سنت حسنه مراکز شبانه روزی و روزانه بهزیستی اعم از خانه های سالمندان، آسایشگاه های معلولین، مراکز نگهداری بیماران روانی مزمن، شیرخوارگاه و خانه های نگهداری فرزندان بهزیستی و کمپ های درمان معتادین است.

به گفته وی، بهزیستی استان همدان به عنوان واسطه خیر بین نیکوکاران و نیازمندان واقعی آماده هدایت خیرین به این مراکز است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان، یکی از برکات ماه محرم را توزیع مناسب و سازمان یافته نذورات مردمی در راستای گسترش عدالت اجتماعی و کاهش فقر دردمندان دانست و ابراز امیدواری کرد که به جای توزیع معمول نذورات با توزیع هدفمند از طرف هیات ها، مساجد و حسینه ها بتوانیم در جهت رفع مشکلات گروهی از همشهریان خود گامی موثر برداریم.

وی تصریح کرد: مردم استان همدان برای کسب اطلاع در خصوص نحوه توزیع نذورات با شماره ۳۸۲۶۲۹۳۱ - ۰۸۱ تماس گرفته و کمک ها و نذورات خود را به دست نیازمندان برسانند. 

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان اظهار داشت: همچنین برای مبالغ اهدایی مردم نیز شماره کارت ۸۳۹۳-۶۹۲۷-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت های مردمی بهزیستی و شماره شبا ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ در نظر گرفته شده است.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود یک سوم جمعیت استان همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سازمان بهزیستی ماه محرم همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی ماه محرم همدان سازمان بهزیستی ماه محرم همدان بهزیستی استان همدان سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد