Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:49:56 GMT

یک گزینه دیگر از دست پرسپولیس پرید

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۵۷۹

یک گزینه دیگر از دست پرسپولیس پرید

مهاجم ایرانی العربی قطر باوجود پیوستن عمر السومه به العربی در این تیم ماندنی شد.

به گزارش مشرق و به نقل از الوطن، عمر السومه بعد از سقوط الاهلی به لیگ دسته یک فوتبال عربستان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

جدایی السومه از الاهلی به صورت قرضی است. او تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود و با العربی قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه العربی قطر با این بازیکن به توافق نهایی رسید. 

باتوجه به اینکه العربی ۵ بازیکن خارجی را خود کامل کرده بود گمانه زنی های زیادی درباره اینکه السومه جایگزین کدام بازیکن خواهد شد وجود داشت. بعضی از رسانه ها حتی از نام مهرداد محمدی هم سخن به میان آوردند و از بازگشت این بازیکن به لیگ ایران خبر دادند که البته صحبت از حضور او در پرسپولیس هم شد.

اما العربی تصمیم گرفت که بازیکن گابنی خود را در فهرست فروش قرار دهد و السومه را جایگزین او کند تا به این ترتیب مهرداد محمدی برای سومین فصل در العربی به حضورش ادامه دهد.

طبق اعلام روزنامه الوطن و الرای آرون بوبیندزا راهی الشباب عربستان خواهد شد و السومه جایگزین او در العربی شد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت عمر السومه مهرداد محمدی العربی قطر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال

جواد فهیمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در خصوص برخورد ابوالفضل جلالی مدافع استقلال با بازیکن تراکتور در نیمه اول دیدار تراکتور استقلال اظهار کرد: در برخوردی که در محوطه جریمه  و هنگام زدن ضربه کرنر رخ داد ابوالفضل جلالی بازیکن تراکتور را هل داد. بنابراین مرتکب خطا شده ولی داور خطای دیگر بازیکن تراکتور را روی یکی از بازیکنان استقلال گرفت. امیدوارم تصمیم داور ارادی نبوده باشد و برای کنترل بازی تصمیم نگرفته باشد.

کارشناس داوری در خصوص سرنگون شدن مهرداد محمدی در محوطه جریمه تراکتور گفت: هر دو بازیکن تنه به تنه شدند و این یک برخورد عادی در فوتبال است، بنابر این تصمیم داور درست بود و پنالتی روی محمدی رخ نداد.

فهیمی راد در مورد خطای مشکوک به هند پنالتی در محوطه جریمه استقلال عنوان کرد: با توجه به اینکه دست مدافع استقلال در امتداد بدن او بود خطای پنالتی صورت نگرفت و البته داور به صحنه نزدیک بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست