Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایت طلا، بخش قابل توجهی از ثروت جهان در دست گروه کوچکی از افراد فوق ثروتمند است و درست مانند ثروتشان، این مردم در تعداد کمی از شهرها در سراسر جهان متمرکز شده اند.

بخش قابل توجهی از ثروت جهان در دست گروه کوچکی از افراد فوق ثروتمند است و درست مانند ثروتشان، این مردم در تعداد کمی از شهرها در سراسر جهان متمرکز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دقیقاً کجا می توانید این افراد فوق ثروتمند را پیدا کنید؟

در نمودار زیر لیست ده شهر با بیشترین ابرثروتمندان جهان را می‌بینید.

شایان ذکر است که شش شهر از این ۱۰شهر برتر در آمریکا هستند. این شاید تعجب آور نباشد، با توجه به اینکه ایالات متحده بزرگترین مرکز ثروت جهان است - بیش از ۲۹٪ از ثروت جهان را در اختیار دارد.

شهرهای آلمان و چین کجا هستند؟

نکته دیگری که شایان ذکر است جای خالی شهرهای آلمان و چین است که با توجه به اینکه هر دو در رتبه بندی کشورها در بین ۵جمعیت برتر UHNW قرار گرفتند، شگفت آور است:

در حالی که این کشورها (آلمان و چین) به طور کلی دارای اقتصاد قوی هستند، ثروت خصوصی در مقایسه با سایر کشورها به طور برابرتری در مراکز شهری آنها پراکنده شده است.

در آخر، ذکر این نکته ضروری است که این داده ها مربوط به سال ۲۰۱۹، قبل از همه گیری جهانی است و از آنجایی که جمعیت UHNW از تاثیر اقتصادی COVID-۱۹ مصون نبوده است، جالب است که ببینیم کدام شهرها در سال آینده رتبه بندی را بر اساس ارقام سال ۲۰۲۰ تشکیل می‌دهند. »

منبع: طلا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر ثروتمندان اخبار عمومی اخبار مرتبط قطار لوکس پرسرعت جاکارتا - باندونگ اندونزی + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۷ داوطلبان فریب مشاوران زرد انتخاب رشته را نخورند ۱۴۰۱/۵/۱۷ پیش بینی رگبار باران و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور تا پنج شنبه ۱۴۰۱/۵/۱۷ اعلام کارنامه نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ ۱۴۰۱/۵/۱۷ در جلسات مشاوره «قبل ازدواج» چه می گذرد؟ ۱۴۰۱/۵/۱۷ آخرین ویدیو ها قطار لوکس پرسرعت جاکارتا - باندونگ اندونزی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۰:۲۴ سرقت مسلحانه یک سمند در روز روشن! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۰:۰۹ جاده ایلام به مهران در اربعین ۴ بانده می شود ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۰۰:۰۵ برخورد صاعقه به بزرگترین مخازن سوخت کوبا + فیلم​ ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۲۳:۴۱ مداحی بهنام بانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۲۳:۱۱ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۵۳ ابرثروتمندان دنیا در کدام کشورها زندگی می کنند؟ ۱۰:۳۰ آیا اینستاگرام گرفتن اسکرین شات از استوری را به کاربر اطلاع رسانی می کند؟ ۱۰:۲۴ قطار لوکس پرسرعت جاکارتا - باندونگ اندونزی + فیلم ۱۰:۰۲ هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت ۱۰:۰۰ هکرها چگونه به اطلاعات شما دسترسی پیدا می کنند؟ ۰۹:۵۵ ٧۵درصد مصرف کنندگان آمریکایی در پرداخت صورت حساب مشکل دارند ۰۹:۵۰ آپارتمان های ۵ میلیاردی مرکز تهران ۰۹:۴۵ نحوه بهبود کیفیت صدا در ویندوز ۱۱ ۰۹:۴۰ داوطلبان فریب مشاوران زرد انتخاب رشته را نخورند ۰۹:۳۵ چند درصد مشترکان خانگی پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند؟ ۰۹:۳۳ معرفی ۱۲ بازی برتر اپل واچ که باید آنها را تجربه کنید ۰۹:۲۰ پیش بینی رگبار باران و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور تا پنج شنبه ۰۹:۱۷ اعلام کارنامه نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ ۰۹:۰۰ پشیمانی ایلان ماسک از فروش بیت کوین! ۰۸:۴۴ خطر حمله قلبی در «تنهایی» افزایش می یابد ۰۸:۴۱ پیشنهاد ۲۵۰ میلیون دلاری عربستانی ها به رونالدو ۰۸:۳۸ امروز در کدام جاده ها باران می بارد؟ ۰۸:۳۵ توافق آتش بس میان غزه و اسراییل ۰۸:۳۰ لانگ کووید چیست؟ ۰۸:۲۷ در جلسات مشاوره «قبل ازدواج» چه می گذرد؟ ۰۸:۱۷ برج آزادی نقش عاشورایی گرفت ۰۸:۱۴ یک توصیه بهداشتی برای سلامت گوش ۰۸:۱۱ نذورات گرم سریعا مصرف شود ۰۸:۰۸ آغاز فرآیند انتخاب رشته کنکوری ها از امروز ۰۸:۰۶ ویژگی جدید مرورگر مایکروسافت اج برای مدیریت فضای دیسک ۰۷:۳۰ چگونه وام مسکن ۵۰۰ میلیون تومانی بانک سامان را بگیریم؟ ۰۷:۳۰ ۳ شب سفر به چابهار چقدر پول می خواهد؟ + جدول قیمت ۰۷:۰۹ پیامک تسلیت شام غریبان حسینی محرم ۱۴۰۱ ۰۱:۵۴ با این ترفند ساده؛ از دستکاری کیلومتر خودرو مطلع می شوید ۰۱:۳۶ عکس پروفایل و گیف شام غریبان حسینی محرم ۱۴۰۱ ۰۱:۲۴ تست روانشناسی؛ این تصویر مشخص می کند درونگرا هستید یا برونگرا ۰۱:۰۵ هوشیاری مغز بعد از مرگ واقعیت دارد؟ ۰۰:۵۸ فال ابجد روزانه دوشنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۵۳ قبل از خرید شاسی بلند به این نکات توجه کنید ۰۰:۵۱ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۴ دانلود نوحه و مداحی عاشورا حسینی ۱۴۰۱ ۰۰:۳۸ فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ مرداد ۰۰:۲۸ فال امروز / فال روزانه شخصی ۱۷ مرداد ۰۰:۰۵ جاده ایلام به مهران در اربعین ۴ بانده می شود ۲۳:۵۳ خانم ها موی سر خود را بتراشند؟ ۲۳:۴۸ سخنان امام حسین (ع) بعد از شهادت حضرت عباس (ع) ۲۳:۴۶ طرز تهیه حلوای برنجی مخصوص نذری، طعم متفاوت حلوا ۲۳:۳۳ زنان باردار می توانند انجیر بخوردند؟ ۲۳:۳۰ خواهر رونالدو جنجال به پا کرد! + عکس ۲۳:۲۲ مراجعه به ارتوپد چه زمانی واجب است؟ ۲۳:۰۷ با خوردن چه خوراکی هایی به تناسب اندام برسیم؟ ۲۲:۴۵ بحران پیش رو مانند بحران بزرگ مالی است ۲۲:۳۲ نکات مهم برای مراقبت از پوست در سفر ۲۲:۲۴ افتتاح حساب به صورت گروهی در بانک ها ممنوع شد ۲۲:۲۱ مراسم عزاداری رهبر معظم انقلاب در شب عاشورای حسینی + عکس اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثروتمندان اخبار عمومی ثروت جهان فیلم ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۵ ۱۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟

‌به گزارش تابناک، صابر جباری رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با بیان اینکه ۵۰۰ مرکز آموزش هنگام ازدواج در سراسر کشور با خدمات رایگان فعال هستند، گفت: هم‌اکنون خدمات درمان ناباروری در همه مراکز دولتی کاملا رایگان ارائه می‌شود و در همه استان‌ها حداقل یک مرکز ناباروری سطح ۳ وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر درمان، خدمات پیشگیری از ناباروری و اصلاح سبک زندگی هم در دستور کار قرار گرفته است.

جباری ادامه داد: هنوز درصد سزارین‌ها در کشور ما بالاست که برای سلامت مادر و جنین خطرات جدی به همراه دارد.

وی افزود: به روایت آمار، خطر ابتلا به آسم و بیماری‌های تنفسی در کودکان سزارینی نسبت به کودکان متولدشده با زایمان طبیعی بیشتر است.

جباری گفت: تجهیز خوابگاه‌های متأهلی دانشجویی و افزایش وام ودیعه دانشجویی و کاهش نوبت شب‌کاری کادر درمان از جمله اقدامات وزارت بهداشت در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت است.

وی به اجرای منشور کرامت مادری اشاره کرد و افزود: فاصله سن ازدواج و فرزندآوری از ۴ سال به ۳ سال کاهش یافته و توصیه ما به زوجین این است که تا 2 سال ابتدای ازدواج به فرزندآوری اقدام کنند.

 
آمارهای سازمان ثبت احوال نیز نشان می‌دهد در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر ۳۲.۱ سال و میانگین سن مادر ۲۷.۳ بوده است.

بر اساس گزارش این سازمان، در سال مذکور میانگین سن پدر در نقاط شهری برابر با ۳۲.۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹.۹ سال بوده است.

همچنین، بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۷.۱ سال است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸.۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است.

بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری بین استان‌ها مربوط به تهران با ۳۰.۸ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۲.۷ سال است.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟