Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@09:29:01 GMT

نزاع خونین در رفسنجان / تبعه افغان 10 نفر را با چاقو کشت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۸۱۴

نزاع خونین در رفسنجان / تبعه افغان 10 نفر را با چاقو کشت

حسین رضایی ضمن تسلیت به مردم نجیب بهرمان، درباره این حادثه می‌گوید: در این حادثه ۱۰ نفر کشته شدند که ۴ نفر آنها ایرانی و ۶ نفر افغان بوده است.

او ادامه می‌دهد: طبق بازرسی‌های که از دوستان قاتل شده، ضارب اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشته است و تعادل روحی و روانی نداشته حتی زمان دستگیری تعادل روحی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان این مطلب که قاتل در شهرستان انار دستگیر شده است، اظهار کرد: روز گذشته بلافاصله شورای تامین تشکیل و سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در رفسنجان حضور یافت.

به گفته او، در خصوص طرح ساماندهی اتباع بیگانه در شهرستان با استاندار کرمان مذاکراتی صورت گرفته است و در اولویت‌های کاری استان قرار دارد.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا قاتل حزو اتباع مجاز بوده یا غیرمجاز به ایسنا می‌گوید: هنوز درحال بررسی هویت ضارب هستیم و مشخص نیست که جزو اتباع مجاز است یا خیر.

او تاکید می‌کند: قاتل هیچ نزاعی با ایرانی‌ها نداشته است و مقتولین افغان از اقوام ضارب بوده‌اند و علت اینکه چرا چهار نفر ایرانی را کشته مشخص نیست و پس از بازجویی‌ها اطلاعات تکمیلی را گزارش خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان نیز با اشاره به قتل ۱۰ نفر شامل ۶ افغانستانی و ۴ ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغانستان در تشریح این خبر افزود: این درگیری در بخش بهرمان از توابع رفسنجان رخ داده است.

او با اشاره به این مطلب که از همان ابتدای دستگیری متهم، بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان در شهرستان انار- فاصله ۵۰ کیلومتری از نوق رفسنجان- حضور داشته است، اظهار کرد: این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاده است و متهم تحت مصرف روانگردان از نوع شیشه دست به این اقدام مرگبار زده است.

این مقام قضایی اعلام کرد: بلافاصله پس از کسب گزارش این حادثه تلخ دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه صادر و نهایتا قاتل پس از یک عملیات  تعقیب و گریز و هنگامی که خود را در محاصره ماموران پلیس می بیند اقدام به خودزنی می کند و ماموران بلافاصله وی را دستگیر و به بیمارستان شهرستان انار منتقل می کنند

شهسواری ادامه داد: بازجویی های اولیه از متهم  توسط بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب رفسنجان درحال انجام است و دربازجویی های اولیه، متهم مسائل شخصی و اختلافاتی که از قبل باتعدادی از اتباع افغانستانی داشته را انگیزه اصلی این جنایت عنوان کرده است.

او بیان کرد: تمام افرادی که جان خود را در این حادثه از دست داده اند مرد و دربازه سنی جوان و میان سال بوده اند و از افرادی بودند که در محل چاه موتورهای کشاورزی در حال کار بوده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان تصریح کرد: شامگاه گذشته جلسه شورای تامین برگزار و اطلاعات تکمیلی در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مواد مخدر شیشه قاتل شیشه ای تبعه افغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

حسام صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش فعال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند.

وی با اشاره به اقدامات این افراد افزود: شب گذشته در پی وصول خبر نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان، بلافاصله، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط پلیس تمامی عوامل دخیل در این نزاع شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی به عمل آمده، در کمترین زمان ممکن یک نفر از این اراذل و اوباش در شهرستان وقوع جرم و ۴ نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به همراه آلات مورد استفاده در نزاع و درگیری، جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 748862

دیگر خبرها

  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران