Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر یک‌روزه خود به شهرستان بهمئی از منطقه محروم پهنوک بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس علی احمد زاده در سفر یک روزه خود به شهرستان بهمئی از مناطق محروم این شهرستان  به ویژه پهنوک بازدید کرد.

وی در بازدید میدانی از این مناطق، وعده تامین بودجه جاده ۱۴ کیلومتری مسیر صعب العبور روستای پهننک شهرستان بهمئی را به اهالی این منطقه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده از پیمانکار این پروژه خواست با جدیت تا تکمیل این پروژه در سریع ترین زمان ممکن پای کار باشد  تا هرچه سریعتر این مشکل اساسی منطقه رفع شود.

احمدزاده در ادامه گفت: هدف اصلی ما محرومیت زدایی در سراسر استان است و از مسولین شهرستانی درخواست کرد با پیگیری مستمر سعی در محرومیت زدایی هرچه سریعتر این منطقه از  شهرستان بهمئی باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بهمئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد