Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:18:37 GMT

آخرین وضعیت پرونده حادثه مرگبار در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۸۳۸

آخرین وضعیت پرونده حادثه مرگبار در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ایمان شهسواری در تشریح این خبر افزود: این درگیری در بخش بهرمان از توابع رفسنجان رخ داده است.

وی با اشاره به این مطلب که از همان ابتدای دستگیری متهم، بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان در شهرستان انار- فاصله ۵۰ کیلومتری از نوق رفسنجان- حضور داشته است، اظهارداشت: این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاده است و متهم تحت مصرف روانگردان از نوع شیشه دست به این اقدام مرگبار زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی اعلام کرد: بلافاصله پس از کسب گزارش این حادثه تلخ دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه صادر شد و نهایتا قاتل پس از یک عملیات تعقیب و گریز و هنگامی که خود را در محاصره ماموران پلیس می‌بیند اقدام به خودزنی می‌کند و ماموران بلافاصله وی را دستگیر و به بیمارستان شهرستان انار منتقل می‌کنند.

شهسواری ادامه داد: بازجویی‌های اولیه از متهم  توسط بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب رفسنجان درحال انجام است و در بازجویی‌های اولیه، متهم مسائل شخصی و اختلافاتی که از قبل با تعدادی از اتباع افغانستانی داشته را انگیزه اصلی این جنایت عنوان کرده است.

وی بیان کرد: تمام افرادی که جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند مرد و دربازه سنی جوان و میانسال و از افرادی بودند که در محل چاه موتورهای کشاورزی در حال کار بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان تصریح کرد: شامگاه گذشته جلسه شورای تامین برگزار و اطلاعات تکمیلی در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان رفسنجان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود