Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@23:29:55 GMT

نخستین جایزه لواندوفسکی با بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۸۹۰

نخستین جایزه لواندوفسکی با بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا در ادامه بازی های دوستانه خود این بار در نوکمپ به مصاف پوماس مکزیک رفت.

به گزارش اسپورت، آبی اناری ها در این بازی با ارائه یک نمایش بسیار خوب توانستند که با ۶ گل حریف خود را در هم کوبند.

در این بازی روبرت لواندوفسکی نخستین بازی خود را در نوکمپ انجام داد و توانست گل اول تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام بعد از سه بازی گل نزدن پای این مهاجم بزرگ به گلزنی با پیراهن بارسلونا باز شد و توانست گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

این مهاجم لهستانی نمایش بسیار خوبی در این بازی دوستانه داشت و علاوه بر زدن یک گل دو پاس گل هم به پدری داد تا جایزه بهترین بازیکن میدان را به دست آورد.

به این ترتیب لواندوفسکی در نخستین بازی خود در نوکمپ موفق شد که نخستین جایزه خود با پیراهن آبی اناری ها رابه دست آورد.

لواندوفسکی بعد از ۸ سال حضور در بایرن مونیخ تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و بارسلونا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. او با ۴۵ میلیون یورو راهی آبی اناری ها شد و هواداران این تیم امید زیادی به درخشش او دارند.

بارسلونا با هدایت ژاوی در بازی های پیش از فصل عملکرد درخشانی داشته است. آبی اناری ها خریدهای بسیار خوبی داشته اند و به نظر می رسد که هنوز فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لواندوفسکی بارسلونا آبی اناری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد

میسون گرینوود فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد؟ بارسلونا و منچستریونایتد در میان گزینه ها نیستند. 

طرفداری | منچستریونایتد پس از پایان دوره قرضی گرینوود در ختافه به دنبال فروش او خواهد بود، این باشگاه اسپانیایی این خبر را تایید کرد. گرینوود پس از اینکه یونایتد موافقت کرد فوتبالش را خارج از اولدترافورد از سر بگیرد، این فصل به صورت قرضی به ختافه پیوست. 

این بازیکن 22 ساله در این فصل به طور منظم بازی کرده، در 29 بازی 10 گل به ثمر رسانده است که ارزش او در بازار را برای یونایتد برجسته کرده است. یونایتد به ختافه اعلام کرده که به دنبال فروش این بازیکن است و نمی خواهد او را برگرداند. 

ختافه به دلیل محدودیت‌های مالی در هزینه کردن، علاقه مند به قرض گرفتن دوباره گرینوود است. آنخل تورس، رئیس باشگاه، در مصاحبه با رادیو مارکا اسپانیا گفت:

اگر به خود او، والدینش و باشگاه بستگی داشت، فکر می‌کنم او یک سال دیگر به کار خود ادامه می‌داد. اما در مورد منچستریونایتد، خبری که ما از هفته گذشته داریم، این است که اگر پیشنهاد خوبی برسد، آنها می خواهند او را بفروشند زیرا او قرار نیست به آنجا  برگردد.

 به گزارش فابریتزیو رومانو، بارسلونا اخیرا وضعیت میسون گرینوود را زیر نظر گرفته بود، اما از اقدام برای جذب او منصرف شد و دیگر اثری از او در لیست اهداف نقل و انتقالاتی بلوگرانا نمی بینیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • دورتموند انتقام بارسا را از پاریس گرفت (عکس)
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • کلودیو براوو در پایان فصل رئال بتیس را ترک می‌کند
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت