Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان امروز درباره وضعیت محور کندوان اظهار کرد: در حال‌حاضر تردد در محور کندوان عادی و روان است. 

وی با اشاره به ریزش خفیف باران در محور کندوان گفت: ارتفاعات محور مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است. 

فرمانده پلیس راه کندوان با هشدار احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه، تصریح کرد: تاکید پلیس پرهیز از تردد و توقف‌های غیرضروری در محور کندوان است که باید این مهم جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدی بیان کرد: براساس برنامه مقرر شد از ساعت ۱۸ امروز محور کندوان مسدود شود ولی اجرای این محدودیت‌ ترافیکی براساس شرایط ترافیکی جاده است که درصورت اعمال، اطلاع‌رسانی می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه توصیه پلیس به رانندگان توجه به هشدارها و رعایت صبوری است، گفت: پلیس راه استان مازندران باتمام ظرفیت و امکانات تلاش در جهت روان‌سازی ترافیک و آرامش در سفر برای مسافران تمام تلاش خود را در دستور کار دارد. 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان اعمال محدودیت ترافیکی یک طرفه شدن کندوان احتمال سیلاب استان مازندران محور کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، محور کرج - چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) به دلیل ادامه عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ مسدود است.

لذا تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6090652

دیگر خبرها

  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • محور کندوان یکطرفه شد
  • کندوان یکطرفه شد