Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:42:17 GMT

«اوباما» مخاطبان یک جشنواره را غافلگیر کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۹۲۳

«اوباما» مخاطبان یک جشنواره را غافلگیر کرد

«باراک اوباما» به همراه همسرش برای معرفی یک مستند جدید به جشنواره فیلم‌های آفریقایی-آمریکایی «مارتاز وین یارد» رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا و «میشل اوباما» در شب افتتاحیه جشنواره فیلم‌های آفریقایی-آمریکایی «مارتاز وین‌یازد» تماشاگران را غافلگیر کردند تا فیلم مستند جدیدشان را معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند نتفلیکس با عنوان «فرزندان» را که حق پخش آن را کمپانی متعلق به اوباما و همسرش یعنی «Higher Ground Productions» در اختیار دارد، «مارگارت براوان» ساخته است. تمرکز این فیلم مستند بر ساکنان آفریقا تاون، یک جامعه کوچک در آلاباما است که تاریخ مشترکی به عنوان نوادگان کلوتیلدا به عنوان آخرین کشتی شناخته شده‌ای دارند که به طور غیرقانونی اسیران را از آفریقا به ایالات متحده آورده است. وجود این کشتی قرن‌ها یک راز آشکار بود که توسط باستان شناسان دریایی در سال‌های اخیر تایید شده است.

«میل اوباما» نیز درباره این مستند توضیح داد: این فیلم یادآور اهمیت به اشتراک‌ گذاری اطلاعات شخصی و تاریخ جامعه با نسل‌های جوان است و آنچه مستند «فرزندان» به ما یادآوری می‌کند که باید داستان‌هایمان را برای جوان‌ترهایمان تعریف کنیم و دیگر نمی‌توانیم از این سنت پیروی کنیم که دردمان را ساکت کنیم. زیرا چیزی که این فیلم به ما نشان می دهد، داستان‌های ما قدرتی دارد که باعث دیده شدن ما می‌شوند».

«باراک اوباما» نیز گفت: اهمیت داستان‌ها و اینکه چه کسی داستان می گوید و چه داستان هایی معتبر هستند و چه داستان هایی نزول پیده کره‌اند، یکی از نقاط قوت این جشنواره سینمایی است. در واقع مطرح کردن داستان‌هایی است که اغلب در جریان زمان گم شده‌اند، زیرا ما معتقدیم که داستان‌های همه مهم است».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باراک اوباما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبر آنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ است
  • (ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است