Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:05:43 GMT

استان قزوین غرق در سوگ سرور و سالار شهیدان است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۹۹۰

استان قزوین غرق در سوگ سرور و سالار شهیدان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم متدین و ولایی استان قزوین در جای جای دیار مینودری در سوگ مظلوم دشت کربلا رخت عزا بر تن کرده و از صبح امروز مشغول عزاداری و سوگواری هستند.

در شهر قزوین، دسته های عزاداری از تکایا و مساجد پس از عبور از خیابان سپه اولین خیابان ایران به سمت امامزاده حسین(ع) حرکت کرده و در این مسیر سینه زنی و عزاداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق کشی،علم گردانی و حمل بیرق های سیاه پیشاپیش دسته های عزاداری از جمله رسوم عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا است که در سطح شهرها و روستاهای استان انجام می شود.

در کنار این مراسم ها، مجالس عزاداری سالروز شهادت امام حسین (ع) در تمامی حسینیه ها، تکایا و مساجد سطح استان و حتی منازل بسیاری از شهروندان قزوینی با شور و حال خاصی در حال برگزاری است.

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین امروز نماز ظهر عاشورا در خیابان سپه شهر قزوین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها تاسوعای حسینی ماه محرم عاشورای حسینی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاسوعای حسینی ماه محرم عاشورای حسینی تاسوعای حسینی ماه محرم عاشورای حسینی استان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد