Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی مرادی‌پور درباره پیدا شدن آخرین مفقودی از سیل مزداران اظهارکرد: صبح امروز آخرین مفقودی سیلاب در مزداران فیروزکوه از سوی امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشف شد. این آخرین مورد مفقود شده در سیل این منطقه بود که گزارش آن ثبت شده و جست‌وجوها برای یافتنش ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در چند نقطه از جمله روستای مزداران شهرستان فیروزکوه گزارش مفقودی داشتیم، گفت: این مفقودی جوانی بود که به همراه مادربزرگش جان خود را از دست داده بودند اما جسد او پیدا نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری تیم‌های جست‌وجو، سگ‌های آنست و.. محورها و مسیل‌ها بررسی شد و امروز جسد این فرد که آخرین مفقودی سیلاب مزداران بود کشف شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه با کشف جسد این فرد، گزارش مفقودی دیگری در مزداران وجود ندارد، گفت: در همین راستا نیز عملیات جست‌وجو در این منطقه به پایان رسید، اما حضور امدادگران در این مناطق ادامه خواهد داشت.

مرادی پور با بیان اینکه دو مورد مفقودی نیز درپی جاری شدن سیل در منطقه پردیس تهران گزارش شده است، گفت:‌ عملیات جست‌وجو در مناطقی از استان تهران، لرستان و خوزستان همچنان ادامه دارد. در حال حاضر پنج نفر دیگر مفقود هستند که عملیات برای پیدا شدن این افراد ادامه دارد.نیروهای ما در حال حاضر با تیم‌های محلی در حال همکاری هستند. آواربرداری سنگین است و باید انجام شود تا حین آواربرداری مفقودی‌ها را پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیل فیروزکوه آخرین مفقودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد

مجید فتاح زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برابر با دریافت گزارش مفقودی جوان ۲۶ ساله در مسیر شابیل – پناهگاه از طریق سامانه ۱۱۲ نجاتگران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک تیم کوهستان متشکل از پنج نفر نجاتگر پس از سه ساعت تلاش و جست و جو موفق به دسترسی به فرد مفقودی شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: نجاتگران پس از دسترسی به فرد مفقود شده وی را تا محل امن پناهگاه همراهی کردند.

فتاح زاده با اشاره به اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر همواره آماده عملیات هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش حادثه از هموطنان است.

کد خبر 6095998

دیگر خبرها

  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد
  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • قدردانی وحیدی از مسئولان برای یافتن «یسنا»ی چهارساله
  • ادامه تلاشها برای یافتن فرد غرق شده در نازلوی چای
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»