Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:50:46 GMT

فعالیت تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۷۱۵۸

فعالیت تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بهزادی فر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش واکسیناسیون در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اظهار داشت: در عاشورای حسینی به منظور تسهیل دسترسی همشهریان جهت انجام واکسیناسیون، علاوه بر فعالیت پایگاه‌های واکسیناسیون ناصر خسرو و گلدشت شرقی در شهرستان خرم‌آباد تیم‌های سیار واکسیناسیون مرکز بهداشت با همکاری اورژانس ۱۱۵، در میدان ۲۲ بهمن و خیابان بعثت مستقر و به خدمت رسانی به همشهریان عزادار حسینی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مراکز منتخب غربالگری گلدشت شرقی و ناصر خسرو که علاوه بر نمونه گیری از افراد داری علائم بیماری کووید، در درمان سرپایی این بیماران نیز فعال هستند، در این روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی نیز همچون سایر روزهای تعطیل فعال خواهند بود.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد از همشهریان خواست تا تمامی افرادی که ۶ ماه از تزریق آخرین نوبت واکسیناسیون آنها گذشته است و یا تا کنون سابقه واکسن خود را تکمیل نکرده‌اند، نسبت به تزریق نوبت یادآور واکسن اقدام کنند.

کد خبر 5558485

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا خرم آباد دانشگاه علوم پزشکی لرستان محرم 1401 مراسم عزاداری ماه محرم بوشهر ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها عاشورا تاسوعای حسینی همایش شیرخوارگان حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه تاسوعا و عاشورا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

  به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که به عنوان رهبر بازار ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرده است، میزبان عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیات همراه، در غرفه خود واقع در مرکز کنگره استانبول بود.   نمایشگاه Mobilefest که امروز شنبه 8 اردیبهشت پس از سه روز به کار خود پایان می دهد، در این دوره میزبان رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این عرصه است.   همراه اول با حضور در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا، سعی کرده تا نشان دهد چگونه فناوری های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات و شرکت ها را برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان های درآمدی جدید توانمند می سازد.   گفتنی است همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت های حوزه های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه گذاری جسورانه» خود و با شعار «هدف گیری بی نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول