Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گردان‌های قدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز دوشنبه، با انتشار بیانیه‌ای که در خبرگزاری شهاب آمده است شمار شهدای خود در جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

طبق این بیانیه ۱۲ نیروی گردان‌های قدس در جنگ سه روزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که دو تن از آن‌ها از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی فلسطین بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه آمده است: «گردان قدس در سوگ ۱۲ شهید مجاهد خود در غزه، از جمله دو فرمانده بزرگ، تیسیر محمود محمد الجعبری فرمانده ارشد جهاد اسلامی و عضو شورای نظامی این جنبش و مسئول منطقه شمالی غزه و خالد سعید شحاده منصور فرمانده ارشد در تیپ رفح و عضو شورای نظامی جنبش جهاد اسلامی و مسئول منطقه جنوبی غزه، نشسته است. گردان‌های قدس بر پیوستگی میدان‌ها و عدم اجازه جداسازی بخشی از فلسطین تاکید می‌کند.»

در همین حال برخی منابع خبری اعلام کردند بیمارستان برزیلای در منطقه عسقلان فلسطین اشغالی گفته است۶۰ مجروح اسرائیلی بر اثر شلیک موشک از نوار غزه راهی بیمارستان شده اند. این آمار در حالی در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که رژیم صهیونیستی سعی داشته شمار تلفات و مجروحان اسرائیلی ناشی از حملات راکتی مقاومت را مخفی نگه دارد.

رسانه‌های صهیونیستی ضمن اذعان به قدرت نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کردند طی عملیات نظامی ۳ روزه اخیر حدود ۱۱۰۰ موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که طی ۳ روز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۴۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۳۶۰ نفر دیگر مجروح شدند که ۱۵ نفر از شهدا کودک و ۴ نفر نیز زن هستند.

همچنین وزارت مسکن فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی ۳ روز حملات جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه، به ۱۷۴۶ واحد مسکونی خسارت وارد شده است. در این بیانیه آمده است که در این حملات ۱۸ واحد مسکونی به کلی تخریب شده و ۷۱ واحد دیگر نیز خسارت دیده و دیگر قابل سکونت نیستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی گردان های قدس جهاد اسلامی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

به گفته مسؤولان این وزارتخانه، پیکر‌های شهدا و شماری از مجروحان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و حملات مستمر رژیم اشغالگر اجازه دسترسی نیرو‌های امدادی و هلا احمر را به آن‌ها نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید