Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) است، گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس الگوگیری از شهدای کربلا بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، نماز ظهر عاشورا امروز با حضور پرشور مردم و با امامت آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در میدان انقلاب و خیابان‌های منتهی به این مسیر اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز پیش از اقامه نماز، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: خاندان علی و اهل بیت(ع) به قدی سخاوتمند هستند که حاجت همه عزاداران را در این 10 روز می‌دهند.

وی با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا از اجر و پاداش بالایی برخوردار است، گفت: امام زمان(عج) در این وقت نماز می‌خواند چرا که اقامه نماز ظهر عاشورا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که به حق مظلومیت امام حسین(ع) نماز ظهر عاشورا را از ما قبول کند، گفت: نجات دهنده همه ما در آخرت خاندان علی(ع) است.

امام جمعه بوشهر: بصیرت و ولایت‌مداری حضرت ابوالفضل (ع) الگو مکتب آزادگی استامام جمعه اردبیل: اندیشه سیدالشهدا(ع) باید برای نسل امروز و آینده ماندگار شود

وی در ادامه با بیان اینکه امام سوم شیعیان به شکل مظلومانه‌ای امروز شهید‌ شده است، گفت: در اصل عزاداری‌ها باید از امروز برگزار شود چرا که هم امام ما شهید و هم خانواده ایشان آواره می‌شوند.

خاتمی گفت: از امشب به بعد از خانواده آواره امام مدد بخواهید چرا که ماندگاری دین اسلام به برکت رشادت‌های آنان بوده است‌.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما هم برگرفته از قیام امام حسین (ع) است و همین طور منطق و رزمندگان در دفاع مقدس و رمز پیروزی آنان، منطق و آرمان شهدای کربلا بود.

امام جمعه زنجان در پایان از عزاداری هیئت‌های مذهبی در زنجان تقدیر کرد و گفت: عزاداری‌های حسینی امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرم ماه محرم عزاداری ستاد نماز جمعه عاشورا محرم ماه محرم عزاداری ستاد نماز جمعه عاشورا نماز ظهر عاشورا امام جمعه زنجان امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود