Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@13:11:41 GMT

عزاداری عاشورایی مردم قشم +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۷۷۵۲

عزاداری عاشورایی مردم قشم +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، عاشقان و محبان اهل بیت (ع) امروز نوای حسین حسین را از میان آب‌های نیلگون خلیج فارس به در آسمان طنین‌انداز کردند و بار دیگر نشان دادند راه امام حسین (ع) را پایانی نیست.

عکس‌ها: نصیر عالیخانی

 

انتهای پیام/88074

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: ظهر عاشورا جزیره قشم عزاداری عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده قوی، پشتوانه مردمی می‌خواهد

ایسنا/فارس مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ضمن بیان ویژه برنامه‌های این مرکز برای انتخابات ۲۱ اردیبهشت، از اهمیت حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رای سخن گفت.

احمد پهلوانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه در مرحله اول به‌دلیل گستردگی انتخابات در کل استان، ۱۵ شبکه تلویزیونی راه‌اندازی شده بود، گفت: هر حوزه انتخابیه یک شبکه داشت که در این شبکه‌ها، هم معرفی نامزدها و هم مناظرات بین نامزدهایی که تمایل داشتند، انجام و پخش می‌شد.

وی افزود: به‌جز این، برنامه‌های تبیینی، تشریحی و ترویجی که از دوماه قبل از انتخابات شروع شده بود که به تناوب به آنها پرداخته می‌شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در خصوص اقدامات این مرکز برای مرحله دوم انتخابات نیز گفت: در دور دوم با توجه به اینکه تعدد حوزه انتخابیه نداریم و فقط دو حوزه فعال خواهند بود، برای هر کدام از نامزدهای انتخاباتی یک بسته تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای در نظر گرفته شد و برای هر حوزه نیز ۳ برنامه مناظره در نظر گرفتیم.

پهلوانیان با بیان اینکه برنامه مناظره در شیراز ۱۲۰ دقیقه بوده است، گفت: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با توجه به اینکه یکی از نامزدها حاضر بر شرکت در مناظره نشد، سه برنامه ۳۰ دقیقه‌ای ضبط شد و تنها نامزد حاضر، به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداخت. همچنین ۵ برنامه مخصوص معرفی نامزدها به مدت ۲۰ دقیقه، هر روز از سیما و صدای استان فارس پخش می‌شود و برنامه‌های مناظره هم یک روز در میان پخش می‌شود.

وی از گفت‌وگو با ۵ فرماندار شهرستان‌های درگیر انتخابات و همچنین سایر مسئولانی که در حوزه اجرا یا نظارت مسئولیت دارند، به عنوان سایر برنامه‌های صدا و سیما نام برد و گفت: همه این برنامه‌ها هم در بخش‌های مختلف سیما، صدا و خبر در حال انجام است. به‌خصوص که در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان که قرار است انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود، برای آموزش به مردم و این که چه مراحلی را باید طی کنند، برنامه‌های تبیینی در هفته جاری پخش شده و می‌شود.

پهلوانیان در خصوص برنامه‌های صدا و سیما در روز انتخابات گفت: در مرحله اول با ۱۲۷ نقطه مختلف استان ارتباط زنده برقرار کردیم. از تمام شهرستان‌ها و تعداد زیادی از روستاها و نقاط مختلف شیراز، ارتباط زنده داشتیم. در دور دوم هم از ۵ شهرستان، حضور مردم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد و شبکه فارس به طور کامل پای کار انتخابات خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در پایان بر لزوم شرکت مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: در این مرحله از انتخابات، ۳ نفر از نامزدها نماینده مجلس خواهند شد که این تعداد به اندازه تعداد کل نمایندگان برخی از استان‌هاست. پس باید بدانیم که انتخابات بسیار مهمی در پیش داریم. از طرفی هر چه نمایندگان با آرا بیشتری وارد مجلس شوند، یعنی از پشتوانه مردمی قوی تری برخوردارند و بهتر می‌توانند از حق و حقوق مردم در مجلس شورای اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • نماینده قوی، پشتوانه مردمی می‌خواهد
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست