Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیار در ایام محرم امسال همانند سایر نقاط کشور رنگ و بوی عزا به خود گرفته و مردم مومن آن از روز اول محرم هر کدام به نوعی ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) ابراز می‌کنند.

همزمان با عاشورای حسینی در کوچه‌ها و محلات شهرهای مختلف جنوب استان، هیات‌های عزاداری برپا شده و عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از زن و مرد و پیر و جوان در این هیات‌ها حضور یافته و به یاد شهدای مظلوم دشت کربلا اشک ماتم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم متدین جنوب آذربایجان غربی امروز با برپایی آیین های باشکوه عزاداری در سوگ شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای وی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

مردم مهاباد نیز همزمان با برگزاری مراسم‌های سینه زنی و زنجیر زنی با حضور در خیابان‌های این شهر و سر دادن شعارهای یا حسین یا حسین عزاداری کردند و پس از حضور در آیین های عزاداری نماز ظهر عاشورا را در فضایی معنوی اقامه کردند.  

گزارش های رسیده از سایر شهرهای جنوب استان حاکی از آن است که مردم این دیار نیز از ساعت اولیه امروز با راه اندازی هیات‌های عزاداری و سینه زنی ‌و زنجیر زنی یاد سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای آن حضرت را گرامی داشتند.

برچسب‌ها مهاباد ماه محرم عاشورای حسینی آذربایجان غربی مراسم عزاداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد ماه محرم عاشورای حسینی مهاباد ماه محرم عاشورای حسینی آذربایجان غربی مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد و سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

سردار حسینی اظهار داشت: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح‌شده مردم رسیدگی کنند که یکی از کارهای خوب است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهم‌ترین مطالبات و درخواست مردم رسیدگی به تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی، شماره‌گذاری خودروها و اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود. نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ‌کدام جریمه اشتباهی نبود، بلکه درخواست بخشش بود.

رئیس پلیس راهور فراجا درخصوص نور چراغ‌ها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

سردار حسینی در خصوص بغل‌نویسی روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هرگونه نوشته یا برچسب روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوع است و تنها استثنا خودروهای مربوط به بخش‌های تجاری و اقتصادی هستند که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام کنند. در غیر این صورت، هرگونه تصویر و نوشته ممنوع است.

کد خبر 848337 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب