Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وقوع سیلاب در دو روستای شهرستان فریدون‌شهر خسارت جانی در بر نداشت اما به راه‌های روستایی، منازل مسکونی و دام عشایر ساکن در منطقه خسارت زده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران پیرامون وقوع سیلاب شب گذشته در روستا‌های اطراف شهرستان فریدون‌شهر اظهار داشت: شب گذشته گزارشی از وقوع سیلاب در دو روستای وزوه و هیران پشتکوه شهرستان فریدون‌شهر دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از دریافت گزارش نیروهای امدادی مدیریت بحران اداره راهداری و هلال احمر جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

اعزام ماشین‌آلات سنگین به مناطق سیل‌زده عشایری صیدون خوزستاناعزام طلاب بسیجی به منطقه سیل‌زده آهنگران/ 40 طلبه و روحانی در آهنگران به مردم خدمت‌رسانی می‌کنندوقوع سیلاب در 6 شهرستان چهارمحال و بختیاری / خسارات تشدید شد / عشایر منطقه بیشترین آسیب را متحمل شدند + فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان پیرامون خسارات وارد شده ناشی از سیلاب گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در بر نداشت اما سیلاب به منازل مسکونی، راه‌های روستایی، بخش کشاورزی و دام عشایر مستقر در منطقه خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام/170/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وقوع سیلاب فریدون شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از بسته بودن ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی قدیمی اسپکه - بمپور در جنوب این استان براثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

مجید محبی افزود: از مجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد