Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:42:26 GMT

باخت به ایران برای سرمربی استرالیایی گران تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۸۰۶۳

باخت به ایران برای سرمربی استرالیایی گران تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال اسلوونی درسال های اخیر خود را در قامت یکی از قدرت های اروپا به اثبات رسانده و نتایج قابل توجهی کسب کرده بود.  با این حال اوضاع برای آن ها در لیگ ملت ها خیلی خوب پیش نرفت و نهایتا این تیم نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات را کسب کند.

البته اسلوونی تا هفته پایانی از شانس صعود برخوردار بود و رقابت تنگاتنگی هم با ایران در این راه داشت اما شاگردان بهروز عطایی به راحتی حریف خود را شکست دادند و با توجه به دیگر نتایج اسلوونی نتوانست در پایان راهی مرحله پایانی تورنمنت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این نتایج ناامید کننده انتظار می رفت که با توجه به مدت زمان کم باقی مانده تا شروع مسابقات قهرمانی جوان، مارک لبدوف در سمت سرمربیگری این تیم باقی بماند اما ساعاتی پیش فدراسیون والیبال اسلوونی خبر از برکناری این سرمربی استرالیایی داد. همچنین سرمربی اهل رومانی یعنی گئورگی کرتو جایگزین لبدوف در تیم ملی اسلوونی شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران لیگ ملتهای والیبال تیم والیبال استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود