Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس از تهران؛ عاشقان و دلدادگان مکتب اهل بیت علیهم السلام در شهرستان‌های استان تهران، ظهر امروز همزمان با روز عاشورای حسینی، برای مظلومیت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، عزاداری و سوگواری کردند و اشک ماتم ریختند.

حرکت دسته‌های سینه زنی و زنجیرزنی در شهرستان‌های استان تهران، پایتخت را به شهر ماتم‌زده در عزای شهدای دشت نینوا بدل کرده بود و بیرق‌های عزای حسین(ع) در همه دسته‌های عزاداری به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار

 

پیشوا

 

شهرری

 

شهرقدس

 

ورامین و قرچک

 

بومهن

 

اندیشه

 

روستای زیارت دماوند

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عزاداری ظهر عاشورا در استان تهران دسته های سینه زنی ظهر عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند

صبح امروز خادمان حرم امام رئوف در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان؛ حضرت امام جعفر صادق (ع)، با حضور در دسته عزاداری هیئت عالم آل محمد، به سوگ و ماتم آن امام همام پرداختند.

این مراسم با حضور جمعی از خادمان ، زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم (ص) مقابل ایوان باب الکاظم (ع) آغاز شد و عزاداران با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی، در سوگ شهادت مظلومانه امام صادق (ع) به سوگواری پرداختند.

حزن و اندوه عزاداران در این مراسم وصف‌ناپذیر بود و اشک‌ها در چشمانشان حلقه زده بود.

آستان قدس رضوی در ایام شهادت ائمه معصومین (ع) با برگزاری برنامه‌های مختلف عزاداری، به سوگ و ماتم این خاندان معصوم می‌نشیند و عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس این بزرگواران ابراز می دارد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • دسته‌روی مردم بندرعباس در عزای امام صادق (ع)
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • دسته عزای رئیس مذهب تشیع در شهر میناب
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم