Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@03:39:27 GMT

کشف جسد آخرین مفقودی سیل در فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۸۱۶۲

کشف جسد آخرین مفقودی سیل در فیروزکوه

مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: عملیات جست‌وجو در مناطقی از استان تهران، لرستان و خوزستان همچنان ادامه دارد. در حال حاضر ۵ نفر دیگر مفقود هستند که عملیات برای پیدا شدن این افراد ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ او افزود: صبح امروز آخرین مفقودی سیلاب در مزداران فیروزکوه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین مورد مفقود شده در سیل این منطقه بود که گزارش آن ثبت شده و جست‌وجوها برای یافتنش ادامه داشت.

مرادی پور تصریح کرد: با پیگیری تیم‌های جست‌وجو، سگ‌های آنست و.. محورها و مسیل‌ها بررسی شد و امروز جسد این فرد که آخرین مفقودی سیلاب مزداران بود کشف شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: عملیات جست‌وجو در مناطقی از استان تهران، لرستان و خوزستان همچنان ادامه دارد. در حال حاضر پنج نفر دیگر مفقود هستند که عملیات برای پیدا شدن این افراد ادامه دارد.

مرادی پور بیان کرد: نیروهای ما در حال حاضر با تیم‌های محلی در حال همکاری هستند. آواربرداری سنگین است و باید انجام شود تا حین آواربرداری مفقودی‌ها را پیدا کنیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیل مفقودی فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»