Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@09:26:47 GMT

کشف بمب جنگ جهانی دوم در یک رودخانه/عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۸۱۹۰

کشف بمب جنگ جهانی دوم در یک رودخانه/عکس

به گزارش گاردین، کارشناسان نظامی بمب ۴۵۰ کیلوگرمی (۱۰۰۰ پوندی) را که در ۲۵ ژوئیه در نزدیکی روستای شمالی بورگو ویرجیلیو در نزدیکی شهر مانتوآ در شمال کشور کشف شد، خنثی و منفجر کردند.

مقامات محلی اعلام کردند که این بمب توسط ماهیگیران در ساحل رودخانه پو به دلیل کاهش سطح آب ناشی از خشکسالی کشف شده است و حدود ۳۰۰۰ نفر از ساکنان اطراف برای عملیات خنثی سازی تخلیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریم هوایی منطقه بسته شد و ناوبری در امتداد آن مسیر آبراه و همچنین تردد در یک خط راه آهن و جاده دولتی در نزدیک آن متوقف شد.

«فرانچسکو آپورتی» شهردار بورگو ویرجیلیو در این باره گفت: «در ابتدا، برخی از ساکنان گفتند که خانه‌هایشان را تخلیه نمی‌کنند، اما در چند روز گذشته، همه را متقاعد کرده‌ایم، در غیر این صورت عملیات متوقف می‌شد».

ایتالیا ماه گذشته برای مناطق اطراف پو که طولانی‌ترین رودخانه ایتالیا است، وضعیت اضطراری اعلام کرد. این رودخانه که آب تقریباً یک سوم تولید کشاورزی ایتالیا را تامین می‌کند ، بدترین خشکسالی خود را در ۷۰ سال گذشته تجربه می کند.

311311

کد خبر 1659854

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جنگ جهانی دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد