Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:49:24 GMT

توضیح مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد مورد یک خبر

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۸۲۷۰

توضیح مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد مورد یک خبر

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا نجیمی در پی انتشار خبری مبنی بر محدودیت و یا حذف دو هیئت برای اجرای عزاداری اظهار داشت: به استحضار مردم شریف دارالعباده یزد می رساند تمام هیئت‌های عزاداری استان در حال فعالیت و اجرای مراسم نوحه خوانی و سینه زنی در حسینیه ها و تکایا هستند و فعالیت خود را نیز در فضای مجازی منتشر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: هیئاتی که تمایل دارند اجرای آنها در پخش زنده شبکه سیمای استانی پوشش داده شود، باید با توجه به شرایط و معیارهای سازمان صدا و سیما از قبل هماهنگی های لازم را با سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای استان داشته باشند.

نجیمی ادامه داد: از بین بیش از ۷۰ هیئت عزاداری که هماهنگی لازم را برای اجرا در پخش زنده انجام داده اند صرفاً دو هیئت علیرغم اینکه درخواست پوشش پخش زنده دارند، از انجام این هماهنگی ها قبل از اجرا، امتناع می‌ کنند که بطور طبیعی در برنامه پخش زنده قرار نگرفته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: بر این اساس شایعه ایجاد محدودیت و ممنوعیت برای فعالیت دو هیئت عزاداری در یزد به کلی تکذیب می شود ضمن اینکه این دو هیئت در روزها و شب‌های گذشته در مراسم متعددی در حسینه ها و تکایا اجرا داشته اند.

وی از مردم نجیب دارالمومنین یزد و هیئات عزاداری و عزاداران حسینی که در زنده نگهداشتن آئین های اصیل عزاداری یزد و پاسداشت فرهنگ و هدف قیام سیدالشهدا علیه السلام تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 5558658

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد محرم 1401 محرم 1401 مراسم عزاداری ماه محرم بوشهر عاشورا حسینیه مهر عکس استانها ویروس کرونا تاسوعای حسینی همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا آمار کرونا پخش زنده دو هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته معلم و ایام شهادت استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان نابغه زمان خویش، پاسخگوی تمام نیاز های علمی فلسفی و عرفانی بودند ودر راستای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب زحمات بسیاری را متحمل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان معلمی در تراز انقلاب اسلامی خوش درخشید و معلمی برای تمام دورانها است.

وی گفت: استاد شهید مطهری علاوه بر تدریس در حوزه های علمیه در سطوح مختلف، بعنوان استاد دانشگاه پاسخگوی تمام مسائل علمی بودند و برای رفع شبهات علاوه بر تدریس به تالیف کتاب پرداختند و کتب این شهید سعید گویای جامع بودن ایشان است.

وی یادآور شد: استاد مطهری در عرفان و تفسیر یکی از شاگردان ممتاز مکتب اسلام محسوب می شدند و از اساتیدی همچون علامه طباطبایی بهره برده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه بیان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی برای احترام به این مقام منیع علم و قلم است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: تألیفات شهید مطهری نیاز علمی امروز جامعه را تأمین می کند و کمک شایانی برای رفع شبهات مطرح در جامعه کنونی است.

کد خبر 6092662

دیگر خبرها

  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد