Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@20:22:27 GMT

زوج خط دفاع پرسپولیس کشف شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۸۳۱۵

زوج خط دفاع پرسپولیس کشف شد!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم درحالی نایب‌قهرمان شد که یکی از نقد‌های پیشکسوتان این باشگاه تغییرات فراوان در خط دفاع بود. گل‌محمدی که از علی نعمتی، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، علیرضا ابراهیمی و وحدت هنانوف در دفاع میانی تیمش استفاده می‌کرد، با توجه به شرایط سنی حسینی و از طرفی برخی سیاست‌های تاکتیکی، تغییرات زیادی را در قلب خط دفاع تیمش ایجاد کرد و در نهایت هم به زوج ثابتی دست پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در فصل جدید که گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی به پرسپولیس آمده‌اند، گل‌محمدی حساب ویژه‌ای روی آن‌ها کرده است. در نخستین دیدار دیدار پرسپولیس در این فصل این تیم به دیدار تیم امید‌های خود رفت و در این بازی مرتضی پورعلی‌گنجی و گولسیانی به عنوان زوج خط دفاع پرسپولیس به میدان رفتند. در ادامه در دومین دیدار تدارکتی برابر پیکان، گل‌محمدی تیمش را با زوج نعمتی و گولسیانی وارد میدان کرد، اما در نیمه دوم زوج پورعلی‌گنجی و فرشاد فرجی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی خود برابر نساجی در نیمه نخست با زوج پورعلی‌گنجی و گولسیانی بازی کرد و در نیمه دوم فرشاد فرجی و علی نعمتی زوج قلب دفاع را تشکیل دادند. بعد از این دیدار به نظر می‌رسد گل‌محمدی به زوج گولسیانی و پورعلی‌گنجی اعتماد بیشتری کرد، چون این زوج در چهارمین دیدار تدارکاتی برابر مس کرمان و پنجمین دیدار برابر تیم ملی امید هم برای پرسپولیس بازی کردند.

با این شرایط حالا می‌توان گفت پیش از آغاز فصل، در بازی‌های تدارکاتی گل‌محمدی سعی کرده خط دفاع تیمش را محک بزند و بتواند زوجی هماهنگ برای تیمش بیاید و بررسی بازی‌ها اخیر پرسپولیس هم نشان می‌هد، سرمربی پرسپولیس توانسته زوج مد نظر خود را بیابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خط دفاع پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب پرسپولیس یحیی گل محمدی پورعلی گنجی گل محمدی خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

کد خبر 6093525

دیگر خبرها

  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم