Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختران ایران شکست خوردند.

تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان شانزدهم شد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل برزیل با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ شکست خورد و در جایگاه شانزدهم جهان ایستاد.

ملی‌پوشان ایران در این دیدار عملکرد خوبی را در نیمه اول به نمایش گذاشتند و نیمه نخست را با نتیجه ۱۰ بر ۸ به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز ملی‌پوشان ایران روند برتری خود را تا اواخر بازی دنبال کردند اما در واپسین دقایق از حریف خود عقب افتادند و در مجموع دو نیمه با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ تن به شکست دادند.

اخبار داغ 

جزئیات سقوط سنگ چهار تنی روی یک کوهنورد در دماوند درخواست هوادار پورتو از طارمی: پیراهنت را برای پسرم به حراج بگذار! نیوکمپ با سوت های اعتراضی به استقبال مارتین بریتویت رفت گری نویل: آرناتوویچ؟ منچستریونایتد سال‌هاست که در موضع ضعف بازیکن جذب می‌کند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال