Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، دور جدید مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین از روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه در پایتخت اتریش آغاز شد و با پایان این دور از گفت‌وگوها، هیأت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران ساعاتی دیگر به تهران باز خواهد گشت.

رایزنی‌ها و تماس‌ها با هماهنگ کننده و طرف‌های دیگر ادامه خواهد داشت.

جزئیات تازه از مذاکرات وین | مقام ارشد وزارت خارجه: مورا چند ایده ارائه داد

پیش از این یک مقام ارشد وزارت خارجه با بیان اینکه انریکه مورا معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده گفت‌وگوها امروز (دوشنبه) ۱۷ مرداد ماه چند ایده درباره برخی موضوعات باقی‌مانده به طرف‌ها ارائه داد، گفت: پاسخ و ملاحظات اولیه خود را منتقل کرده اما نیازمند بررسی جامع است و نظرات و ملاحظات تکمیلی خود را به مورا و سایر طرف‌ها منتقل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

کد خبر 696455 منبع: فارس برچسب‌ها علی باقری خبر ویژه مذاکرات وین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی باقری خبر ویژه مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟

یک عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به کاهش نرخ ارز در بازار غیررسمی، گفت: ریزش نرخ ارز همچنان ادامه‌دار خواهد بود و حتی احتمال می‌رود که به کانال ۵۰ هزار تومان هم بازگردد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «رامین پولادرگ» عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند فعلی بازار غیررسمی ارز و کاهش قیمت دلار در آن اظهار کرد: افزایش چند روز اخیر نرخ ارز صرفاً متاثر از وقایع سیاسی بود و هیچ علت اقتصادی در وقوع آن نقش نداشت. در حال حاضر قیمت دلار در بازار غیر رسمی رو به کاهش است.


این عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق تاکید کرد: با توجه به کاهش تنش‌های سیاسی و همچنین با در نظر گرفتن این احتمال که دیگر هیچ اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد، انتظار می‌رود که کاهش نرخ ارز همچنان ادامه داشته باشد و حتی به کانال ۵۰ هزار تومان هم برگردد. در حال حاضر شرایط فعلی بازار این گزاره را به شدت محتمل کرده است.


وی همچنین درباره مدیریت بانک مرکزی در حوزه ارز گفت: عملکرد این نهاد از همه جهات مثبت و قابل قبول است، زیرا جهش یکباره نرخ ارز در بازار غیررسمی درست در شرایطی رخ داد که کنترل آن کاری بسیار سخت محسوب می‌شد. در طول ادوار گذشته هر زمانی که تنش‌های سیاسی فروکش می‌کرد، روند کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی با سرعت آهسته‌ای انجام و یا در محدوده بالایی متوقف می‌شد، اما اکنون این موضوع تکرار نشده و ریزش قیمت دلار در بازار غیررسمی همچنان ادامه دار است.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار ارز ، قیمت ارز ، نرخ ارز ، بازار غیررسمی ارز ، بانک مرکزی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9j

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو