Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیک،سرپرست سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم در حاشیه بازدید از خدمت رسانی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی  با تأکید بر سرویس‌دهی کامل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در ایام ماه محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعات پایانی شب به زائران و عزاداران حسینی سرویس‌دهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خطوط اتوبوسرانی در روز‌های تعطیلات با ۲۰ درصد ظرفیت کمتر و تا ۱۰ شب‌کار می‌کند، اما در روز‌های مناسبتی مانند روز تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) با تمام ظرفیت و تا زمان پایان مراسمات و ساعت ۱۲ شب سرویس‌دهی کرده تا شهروندان به‌راحتی به مقصد‌های خود در تمام نقاط شهر برسند.

سرپرست سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم از فراخوان تمام سرویس‌های تاکسی در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: علاوه بر حضور تمام تاکسی‌ها، به شبکه بی‌سیم نیز فراخوان زده‌شده تا در این ایام با تمام ظرفیت در شهر کارکرده و سرویس مناسب را به شهروندان ارائه دهند.

او حمل‌ونقل عمومی را در خدمت عزاداران دانست و گفت: سرویس‌دهی تا پایان شب شام غریبان ادامه خواهد داشت و در صورت ادامه عزاداری‌ها سرویس‌دهی با همین منوال ادامه دارد و حمل‌ونقل عمومی به‌صورت کامل در اختیار شهروندان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی قم اتوبوسرانی قم محرم ۱۴۰۱ سرویس دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست