Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، افزود: سالروز شهادتِ شهید والامقام محمود صارمی نشانه‌ی اهمیت رسالت سترگ خبرنگاری است.

وی در این پیام با اشاره به آیه "ن والقلم و ما یسطرون تلاقی"، تصریح کرده: مگر نه آنکه حسین بن علی(ع) هدف از قیام خود را احیای دین رسول خدا و امر به معروف و نهی از منکر خواند و نه این است که ماهیت خبرنگاری نیز ترویج معروف‌ها و نهی از منکرهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان در پیام خود افزوده است: مگر نه این است که حضرت زینب(س) پیام رسان عاشورا شد و اگر او نبود، کربلا در کربلا می‌ماند.

به گفته قاسمی فرزاد، امام حسین(ع) و میراث بزرگش، واقعه کربلا مهم‌ترین الگوی خبرنگاران است که امروز در برابر استکبار و استعمار در میانه‌ میدان، نابرابری معروف‌ها و منکرها را فریاد می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان همدان در ادامه تاکیده کرده، بی‌شک باید شهیدان این عرصه را بزرگ‌ داشت، لذا جا دارد ضمن تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی، مقام شامخ خبرنگاران به ویژه اهالی رسانه در استان همدان را که همواره یار و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند را ارج نهاده و فرا رسیدن این روز را گرامی بدارم.

استاندار همدان در این پیام از همه تلاش‌های این خانواده بزرگ قدردانی کرده و بر توفیق روز افزون همه‌ فعالان عرصه جهاد تبیین در پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) و انعکاس راستین دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) تاکیده کرده است.

برچسب‌ها عاشورای حسینی روز خبرنگار رسانه استانداری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عاشورای حسینی روز خبرنگار رسانه عاشورای حسینی روز خبرنگار رسانه استانداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین ردایی عصر چهارشنبه در بازدید از اداره کل استاندارد استان البرز، استاندارد را عامل بسیار مهمی در حفظ سلامت جامعه دانست و گفت: رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه در واقع امر به معروف بوده که موجب حفظ ایمنی و سلامت شهروندان می‌شود و اجتناب از فرآورده‌های غیر استاندارد، نهی از منکر است.

منتخب مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از اقدامات جهادی مدیرکل استاندارد البرز و همچنین تبریک موفقیت اخیر سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی هم ترازی، خواستار اهتمام جامعه و مسؤولان استان البرز به رعایت الزامات استاندارد و تهیه و خریداری محصولات ایرانی شد.

محمد آئینی، مدیرکل استاندارد استان البرز نیز در این دیدار ضمن تبیین شرح فعالیت‌های سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: استاندارد سازی، اندازه شناسی، تأیید صلاحیت و ارزیابی انطباق چهار محوری هستند که سازمان ملی استاندارد در زمینه آنها فعالیت می‌کند.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های بی دریغ دولت سیزدهم و رئیس سازمان گفت: به فضل الهی در این مدت کوتاه جایگاه استانداردی جمهوری اسلامی از رده بیست و ششم دنیا به رده بیستم صعود کرده و اکنون ایران ریاست کمیسیون کشاورزی اسمیک را بر عهده گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان البرز ضمن تبریک ظفر غرورآفرین دفاع مسلم عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران، پیروزی مرکز ملی تأیید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران را در این ارزیابی بین المللی نیز به ملت بزرگ ایران و همه ذی نفعان تبریک گفت.

آئینی با بیان اینکه به لطف الهی این موفقیت پس از گذشت سه دهه با تلاش همه همکاران خدوم در مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: این فجر فنی نه تنها زمینه ساز جهش تولید خواهد شد بلکه در تقویت اقتصاد نیز نقش تعیین کننده‌ای دارد.

مدیرکل استاندارد استان البرز در پایان گزارشی از عملکرد اداره متبوع خود ارائه و خاطرنشان کرد: به عنوان مدعی العموم کیفیت حافظ تولید باکیفیت هستیم و به تلاش‌های شبانه روزی خود در این راه ادامه خواهیم داد.

کد خبر 6094707

دیگر خبرها

  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد