Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس شورای هیات مذهبی فارس، به منظور تقدیر از هیات شرکت کننده در مراسم تشییع شهید اسکندری، بیانیه‌ای با این مضمون ارائه کرد:

بسم رب الشهداء والصدیقین

«و من یعظّم شعائر الله فانّها من تقوی القلوب»

با عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی علیه‌السلام و آرزوی قبولی عزاداری‌های خالصانه عزیزان

به این وسیله از فعالیت‌های هیئات و تشکل‌های مذهبی در تعظیم شعائر دینی و خصوصاً سنت شکوهمند عزاداری در دهه اول ماه محرم قدردانی کرده و از درگاه الهی توفیق روزافزون مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک تلاش‌های ارزشمند مسئولین هئیات مذهبی، سخنرانان و مبلغین دینی، مداحان اهل بیت علیهم‌السلام و مردم همیشه در صحنه در مراسم تشییع و تکریم پیکر مطهر شهید حاج عبدالله اسکندری، سردار بی‌سر دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام، چه آنها که با تجهیزات خود فعالیت نموده، چه آنها که موکب پذیرایی برپا کردند و چه آنها که با اعضای هیئت در این مراسم حضور یافتند، موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر این مراسم شد که الحمدلله آبرومند و در شأن یک یار امام حسین این تکریم و تشییع انجام گردید.

به طور قطع می‌توان شهادت داد که آل حسین(ع) این حضور و این حرکت امروز هیئتی‌های شهر شیراز را فراموش نمی‌کنند و در پرونده آنها درج خواهد شد و ان‌شاءالله این دست‌مایه‌ای باشد برای شفاعت این شهید بزرگوار از کسانی که در این مراسم شرکت کردند. در این راستا از همه عزیزان و بزرگواران خاضعانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: هیات مذهبی دهه اول محرم تشییع شهید اسکندری تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز